رقابت شاگرد و استاد برای جذب یک بازیکن

آرتتا و گواردیولا بر سر جذب دکلان رایس وارد رقابت شدند.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه؛ میکل آرتتا در نبردی سخت با رئیس سابقش، پپ گواردیولا، برای به خدمت گرفتن دکلان رایس از وستهم شرکت دارد. دیلی‌میرر می‌گوید با اصرار آرتتا مدیران آرسنال برای ارائه پیشنهاد سومشان به وستهم آماده‌اند. پیشنهادی با مبلغ نجومی ۱۱۵ میلیون یورو.

سیتی تا این لحظه پیشنهادی رسمی به وستهم ارسال نکرده، اما گزارش‌ها حاکی است به زودی پیشنهاد سیتیزن‌ها به دفتر وستهم خواهد رسید. این موضوع آرتتا و آرسنال را نگران کرده، به خصوص با توجه به اینکه گفته می‌شود وستهم به عنوان جانشین رایس، کالوین فیلیپس را در نظر گرفته که او بازیکن منچسترسیتی است.

دکلان رایس البته تنها خرید تابستانی آرسنال نیست که این باشگاه و سرمربی‌اش میکل آرتتا بر روی آن اصرار دارد. توپچی‌ها پیش از این پیشنهاد رسمی ۷۵ میلیون یورویی برای خرید کای هاورتز به چلسی ارسال کرده‌اند و به زودی پیشنهادی ۴۵ میلیون یورویی هم برای جذب رومئو لاویا، هافبک ساوتهمپتون، به این باشگاه خواهند فرستاد.

بر اساس گزارش میرر این سه نفر گران‌ترین خریدهای تابستانی امسال آرسنال خواهند بود. این روزنامه معتقد است جذب لاویا از ساوتهمپتون به تلاش توپچی‌ها برای به خدمت گرفتن مویزس کایسادو از برایتون پایان خواهد داد. آرتتا معتقد است لاویا گزینه‌ای جوان‌تر و ارزان‌تر است و برای آرسنال نسبت به کایسادو مزیت دارد.

انتهای پیام/