رقم قرارداد پرسپولیسی‌ها افشا شد+ عکس

باشگاه پرسپولیس مجموع قرارداد بازیکنان این تیم را در آستانه هفته سوم لیگ برتر افشا کرد.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه؛ بازی هفته سوم لیگ برتر ایران در حالی برگزار خواهد شد که شاگردان یحیی گل‌محمدی در این بازی به مصاف ذوب آهن خواهند رفت. نکته جالب اینکه در آستانه شروع این بازی، مجموع قرارداد بازیکنان و اعضای کادرفنی این تیم از طریق سامانه کدال افشا شده تا دستمزد پرسپولیسی‌ها در معرض دید عموم قرار بگیرد.

بازیکنان داخلی: ۲۱۶ میلیارد تومان

بر این اساس دستمزد خالص بازیکنان ایرانی پرسپولیس که تعداد آن‌ها ۲۵ نفر عنوان شده، ۲۱۶ میلیارد و ۷۸۳ میلیون تومان خواهد بود. این در حالی است که ۱۶ نفر از بازیکنان داخلی پرسپولیس در فهرست بزرگسالان حضور دارند و به این ترتیب ۹ نفر هم از لیست جوانان و امید به ترکیب سرخپوشان اضافه شده‌اند.

حنانوف و گولسیانی: ۳۳ میلیارد تومان

پرسپولیس در فصل جاری دو بازیکن خارجی بزرگسال خواهد داشت که بر اساس اسناد منتشره در کدال، ۳۳ میلیارد و ششصد میلیون تومان حقوق خواهند گرفت. در این بین حنانوف حدود ۱۱۰ هزار دلار معادل شش میلیارد تومان دستمزد خواهد گرفت و ما بقی این رقم مربوط به قرارداد گئورگی گولسیانی است.

کادرفنی داخلی: ۴۰ میلیارد تومان

مربیان داخلی تیم پرسپولیس که فصل گذشته دستمزدی در حدود ۳۳ میلیارد تومان داشتند، حالا با وجود جدایی کریم باقری، ۴۰ میلیارد تومان حقوق می‌گیرند. طبیعتا بیشترین دستمزد دریافتی مربوط به یحیی گل‌محمدی است و پس از او مهرداد خانبان و محمد عسگری نیز قرارداد‌های جدیدی را امضا کرده‌اند.

انتهای پیام/