رقیب رکورد کلین‌شیت سیدحسین در ملوان

ملوان در لیگ برتر اگر قرار باشد از حیدری در ترکیب اصلی خود استفاده کند احتمالا یک گلر مستعد دیگر در سطح اول فوتبال کشور برای فصل بعد معرفی خواهد شد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه،  رضا حیدری گلر تیم ملوان آمار فوق العاده‌ای در این فصل از خودش به‌جا گذاشته و علاوه بر اینکه در ۳۳ بازی تنها ۱۵ گل دریافت کرده است، با ثبت ۲۲ کلین‌شیت رکورد منحصر به‌فردی از خودش به‌جا گذاشته که باعث می‌شود لقب آقای کلین‌شیت این فصل فوتبال ایران به او اختصاص داده شود.

در اهمیت کار حیدری همین نکته کافی است که تعداد کلین‌شیت‌های حسین حسینی که بهترین آمار را در لیگ برتر در اختیار دارد، ۱۸ کلین شیت از ۳۰ بازی بوده است و حیدری حالا با ۳ بازی بیشتر از حسینی، ۴ کلین‌شیت هم بیشتر از او انجام داده است.

این آمار در شرایطی ثبت شده که بعضاً گفته می‌شود بازیکنان سرباز به دلیل اجبار در حضور در یک تیم و دریافتی به مراتب پایین‌تر از بازیکنان معمولی، انگیزه کافی برای درخشش در ترکیب تیمی که برای دوران خدمت خود در آن حضور پیدا کردند؛ ندارند ولی حیدری با آمار خوب خودش نشان داد همیشه این‌گونه نیست. حالا ملوان در لیگ برتر اگر قرار باشد از حیدری در ترکیب اصلی خود استفاده کند احتمالا یک گلر مستعد دیگر در سطح اول فوتبال کشور برای فصل بعد معرفی خواهد شد.

بیشتر بخوانید:
تمجید اینستاگرامی AFC از سیو سیدحسین حسینی
سیدحسین حسینی: می خواهم کنار قهرمانی با استقلال، دوباره به تیم ملی برگردم
سیدحسین حسینی هم از استقلال جدا می‌شود؟

انتهای پیام /