رلوو تکذیب کرد: ام باپه با رئال مادرید قرارداد نبسته است

به گزارش شبکه ورزشی لحظه؛  اگر اتفاق عجیب و غریبی رخ ندهد، رئال مادرید و کیلیان ام باپه در تابستان 2024 به هم می رسند. با این حال رلوو مدعی شده که ادعای مارکا مبنی بر امضا شدن قرارداد پنج ساله میان طرفین صحت ندارد و هنوز هیچ قراردادی میان رئال مادرید و ام باپه بسته نشده است.

رلوو در گزارش خودش آورده که رئال مادرید و کیلیان ام باپه یک توافق شفاهی دارند. این ستاره فرانسوی بارها به بازی در سانتیاگو برنابئو علاقه نشان داده و گزینه دیگری برای آینده مدنظر ندارد. زمانی که ام باپه به پاریسی ها گفت که بند یک ساله تمدید موجود در قراردادش را فعال نمی کند، بخش زیادی از سران باشگاه رئال مادرید از انتقال او به سانتیاگو برنابئو مطمئن شدند.  چرا کیلیان ام باپه هنوز با رئال مادرید قراردادی امضا نکرده است؟

هنوز کار کیلیان ام باپه با باشگاه پاری سن ژرمن تمام نشده است. این بازیکن باید با باشگاهش در مورد شرایط خروج از باشگاه و گذشتن از پاداش تمدید قرارداد به توافق برسد. ام باپه همچنان می خواهد آخرین فصل خودش با پاری سن ژرمن را به بهترین شکل ممکن تمام کند، مخصوصا در لیگ قهرمانان اروپا که قهرمانی در آن تنها هدف باقی مانده برای بهترین گلزن تاریخ پاری سن ژرمن است.

در رئال مادرید از همین حالا ارقامی که قرار است در قرارداد ام باپه نوشته شوند، واضح هستند. مهاجم 25 ساله می داند که در مادرید اندازه پاریس دستمزد نخواهد گرفت و هیچ مشکلی با این قضیه ندارد. با این حال مادر او قصد دارد از این انتقال سود بیشتری به پسرش برساند. اختلاف خاصی در کار نیست که قرارداد بستن را به خطر بیندازد اما مسئله حق تصویر همچنان روی میز است.

انتهای پیام/