رمضانی : من همیشه با قلبم برای استقلال بازی کردم

پوشیدن پیراهن استقلال یک افتخار بزرگ برای من محسوب می شود و اگرچه تمدید قراردادم کمی طول کشید اما بعد از تماس باشگاه به جلسه رفتم و قراردادم را 2 فصل دیگر تمدید کردم.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، آرمان رمضانی مهاجم تیم استقلال گفت: پوشیدن پیراهن استقلال یک افتخار بزرگ برای من محسوب می شود و اگرچه تمدید قراردادم کمی طول کشید اما بعد از تماس باشگاه به جلسه رفتم و قراردادم را 2 فصل دیگر تمدید کردم. ما دوست داشتیم هوادارانمان آخر فصل خوشحال باشند ولی با شما هم عقیده هستم که شادی آنها خیلی طول نکشید. در هر صورت جدایی تصمیمی بود که آقای مجیدی گرفت و حالا ما باید در فصل جدید رو به جلو حرکت کنیم و به فکر آینده باشیم.

وی افزود: من همیشه با قلبم برای استقلال بازی کردم. چه یک دقیقه و چه 90 دقیقه هر زمانی در زمین بودم سعی کردم تلاش کنم و در ادامه هم همین شرایط را خواهم داشت.اینکه می گویند ذخیره طلایی شاید فصل گذشته این مدلی بوده اما در کل دنبال فرصت هستم که در هر لحظه کارم را انجام بدهم.

رمضانی گفت: ما تیمی هستیم که قهرمان لیگ شدیم و نفرات خیلی خوبی داریم. من کاری به تیم های دیگر ندارم، شما شک نکیند اگر 4-5 بازیکن خوب بگیریم تیمی قوی تر از فصل گذشته خواهیم شد. استقلال تیمی که با آن شکل ، بدون باخت با انواع رکوردها قهرمان شده اگر چه نیاز به تقویت دارد ولی آنقدرها هم نیاز به سرو و صدا نداریم.

وی درپایان اضافه کرد: ژستد انسان خیلی خوبی بود. او یک بازیکن با رزومه بود که به فوتبال کشورمان آمد. یک گل مهم برای استقلال در دربی زد و جدای از فوتبال، انسانی با شخصیت بود. من همیشه با هم پستی ها خودم دوست صمیمی هستم و مشکلی با آنها ندارم. ژستد هم جزو دوستان خوبم محسوب می شد. ساپینتو قطعا مربی بزرگی است که در فوتبال اروپا مربیگری کرده است. رزومه این مربی خوب است و امیدوارم امسال به استقلال کمک کند تا موفق شویم.

بیشتر بخوانید:
توافق شماره یک استقلال با باشگاه/ رمضانی ۲ ساله تمدید کرد
رمضانی در انتظار انتخاب سرمربی جدید تیم استقلال
آرمان رمضانی: سعی می‌کنم تمام توانم را بگذارم

انتهای پیام /