رهقی: صحنه کاملا مشخص و واضح بود / سه امتیاز مسلم را از ما گرفتند

سرپرست تیم فوتبال بادران تهران گفت: صحنه مشکوک دقایق پایانی بازی با استقلال خوزستان خیلی مشخص و واضح بوده و باید داور اعلام پنالتی می کرد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه،  رضا رهقی سرپرست بادران تهران در واکنش به صحنه مشکوک در دقایق پایانی بازی در محوطه جریمه استقلال خوزستان اظهار داشت: قبل از آن صحنه مشکوک در دقیقه ۹۵ داور اصلا در هر صحنه خطا بر روی بازیکنان ما به بازیکنان خاطی حریف اخطار نمی داد و فقط به تذکر اکتفا می کرد.
رهقی ادامه داد: دروازه بان استقلال خوزستان وقت کشی کرد و زمان بازی را گرفت اما متاسفانه داور این دقایق را در  وقت اضافه لحاظ نکرد. علاوه بر اینها خطا بر روی دروازه بان ما رخ داد و همین خطا سبب شد پیراهن‌اش پاره شود ولی داور باز هم به بازیکن حریف اخطار نداد.
سرپرست بادران افزود: وقتی متوجه شدیم آقای عادل که داور لیگ برتری است به عنوان داور این دیدار انتخاب شده شخصا خوشحال شدم چرا که ایشان از لحاظ قضاوت و عملکرد در سطح بالایی قرار دارد.
وی در خصوص صحنه مشکوک پایانی بازی نیز گفت: آن صحنه خیلی مشخص و واضح بود فکر می کنم داور تا صحنه فقط دو قدم فاصله داشت و خودش نیز در پایان بازی اذعان کرد که توپ به دست بازیکن حریف خورده و آن صحنه را دیده ولی معتقد بود توپ روی دست حرکت کرده و هندی صورت نگرفته است! در صورتی که اصلا توپ پس از برخورد به دست بازیکن حریف مسیرش تغییر کرد. کارشناسان باید نسبت به این صحنه نظر بدهند ولی به شخصه اعتقاد دارم که امروز سه امتیاز را به صورت مسلم از ما گرفتند.
رهقی در پایان گفت: پس از پایان بازی نیز فیلم صحنه را دیدم و به نظرم صد در صد پنالتی بود.

بیشتر بخوانید:
کاظمی: برای صعود به لیگ برتر به تیم بادران ملحق شدم
مالک بادران: نجیب بودن‌مان واقعا به ضررمان تمام شده است
باشگاه بادران: درصورت تداوم اشتباهات مشکوک داوری، از لیگ کنارمی کشیم!

انتهای پیام/