روحیه بخشی به سبک گل محمدی!

یحیی گل‌محمدی این روزها بیش از هر چیز دیگر، دغدغه خط حمله را دارد. مرد محبوب سرخ‌ها تلاش می‌کند تا با استفاده از بازیکنان باتجربه خط دفاعی، دروازه تیمش را بسته نگاه دارد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، یحیی گل محمدی  که در مراحل قبل توانست پای تیمش را به فینال لیگ قهرمانان آسیا بکشاند، حالا روزهای جذابی را پشت‌ سر می‌گذارد. شاید خیلی‌ها تصور کنند با توجه به مشکلات عدیده تیم فوتبال پرسپولیس از جمله کمبود بازیکن، مسائلی وجود داشته باشد که یحیی را آزار دهد، در کنار اینها اما حال او خوب به نظر می‌رسد. گل‌محمدی این روزها در تمام آیتم‌های تمرینی پرسپولیس شرکت دارد و در فضای اردویی، با بازیکنانش می‌گوید و می‌خندد.

 او که مدافع پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان بود و سال‌ها برای پرسپولیس در بالاترین سطح بازی کرده، در اکثر دقایق تمرینی نفس به نفس بازیکنانش حضور دارد. در همین هفته قبل بارها مقابل مهاجمان پرسپولیس در تمرینات تاکتیکی ایستاد تا آنها ترغیب شوند که از یحیی عبور کرده و گلزنی کنند. حتی در تمرینات قدرتی نیز، گل‌محمدی را کنار بازیکنان می‌بینیم تا آنها بتوانند به خاطر تمرین در کنار سرمربی خود، انگیزه‌های بیشتری بگیرند. تصور کنید در جلسات تمرینی، با کریم باقری و یحیی گل‌محمدی رقابت کنید؛ چه رؤیای شیرینی است برای بازیکنان جوان!

بیشتر بخوانید :
گزارش تمرین پرسپولیس| بازی درون تیمی شاگردان گل محمدی قبل از اعزام به قطر/سرخ…
یحیی گل محمدی: مقابل ذوب آهن برای برد به میدان می‌رویم/ از هیچ باشگاهی…
ابهام گل محمدی برای انتخاب مهاجم پرسپولیس در فینال

انتهای پیام/