روزنامه اوجوگو: بی قید و شرط از ساپینتو حمایت می کنیم

انتشار فیلم های دیدار استقلال و مس تقریبا در تمامی رسانه های ورزشی کشور پرتغال از جمله سه روزنامه معتبر رکورد، اوجوگو و ابولا بازتاب داشته است.

به گزارش گروه ورزشی لحظه، انتشار فیلم های دیدار استقلال و مس تقریبا در تمامی رسانه های ورزشی کشور پرتغال از جمله سه روزنامه معتبر رکورد، اوجوگو و ابولا بازتاب داشته است و هر کدام شرح وقایع و گزارش های خاص خود را باتوجه به تصاویری که در فیلم های تلویزیونی قابل مشاهده است، ارائه کرده اند.

در این میان حتی روزنامه اوجوگو اقدام به تماس با ساپینتو کرده و از او خواسته است که جزئیات این اتفاق را شرح بدهد. ساپینتو در واکنش، پاسخ مثبتی به درخواست مصاحبه نداده اما خبرنگار این روزنامه را به بیانیه باشگاه استقلال که در آن از سرمربی و اعضای تیم مس به عنوان مقصران اصلی ماجرا یاد شده، ارجاع داده است.

اوجوگو پیش از انتشار بیانیه استقلال نوشت: «استقلالی ها به طور کامل باشگاه حریف را مقصر این اتفاق می دانند و معتقدند که این سردرگمی با تحریک برخی عوامل مس کرمان آغاز شده است. استقلال همچنین یکی از مربیان این تیم را به تعرض به ساپینتو متهم کرد و از فرصت استفاده کرده و حمایت بی قید و شرط خود را از سرمربی پرتغالی اعلام کرد.

انتهای پیام/