روزنامه پرتغالی: رونالدو در عربستان هر دقیقه 386 یورو می گیرد

یک روزنامه پرتغالی نوشت که «کریستیانو رونالدو در باشگاه النصر عربستان سعودی در هر دقیقه 386 یورو دستمزد می گیرد».

به گزارش شبکه ورزشی لحظه، روزنامه «Record» در این باره نوشت: قراداد انتقال رونالدو به النصر عربستان که ارزش کل آن به 200 میلیون یورو در یک سال می رسد، به همراه دیگر امتیازاتی که در چارچوب همین انتقال قرار می گیرد، دارنده پنج توپ طلای دنیا را به بازیکنی تبدیل می کند که بیشترین دستمزد را در تاریخ فوتبال اخذ می کند».

این روزنامه نوشته است: رونالدو که فوریه آینده 38 ساله می شود،سالانه دستمزد ثابت 70 میلیون یورو را می گیرد و در کنار دستمزد ثابت، امتیازات مالی دیگری نظیر استفاده از تصویر تجاری و نام و نشان تجاری و انتشار عکس ها و توییت ها در صفحات مجازی را دریافت خواهد کرد که به طور کلی به 200 میلیون یورو در سال می رسد.

روزنامه رکورد در ادامه آورد: دارنده پنج توپ طلای جهان به موجب این قرارداد، پاداش 100 میلیون یورویی نیز دریافت خواهد کرد.

در ادامه گزارش روزنامه مذکور آمده است: قراداد رونالدو سودآورترین قراداد در تاریخ فوتبال است اما اگر او سالانه 200 میلیون یورو دریافت کند، این ستاره پرتغالی ماهیانه حدود 16.7 میلیون یورو یعنی معادل 3.8 میلیون یورو در هفته، 555 هزار یورو در روز و 386 یورو در دقیقه و 6.5 یورو در ثانیه به دست خواهد آورد.

رکورد در پایان نوشته است: این آمار و ارقام نشان میدهد که قرارداد رونالدو به تمام معنا نجومی است.

بیشتر بخوانید:

رونمایی از گزینه‌های جدید جانشینی رونالدو
مقایسه جالب کاپیتان پیشین لیورپول درباره مسی و رونالدو
خواهر رونالدو: رفتی تا دوباره تاریخ‌سازی کنی

انتهای پیام/