روسیه: شامیل ممدوف به دلیل مصدومیت به پاریس نمی‌آید!

فدراسیون کشتی روسیه اعلام کرد که شامیل ممدوف به دلیل آسیب‌دیدگی در بازی‌های المپیک کشتی نخواهد گرفت.

به گزارش شبکه ورزشی لحظه؛ بعد از تخطی کشتی‌گیر 65 کیلوگرم روسیه از تصمیم فدراسیون کشتی این کشور مبنی بر تحریم المپیک 2024 پاریس، فدراسیون کشتی روسیه امروز اعلام کرد که این کشتی‌گیر به دلیل مصدومیت در رقابت‌های المپیک شرکت نخواهد کرد!

بعد از آنکه کمیته بین‌المللی المپیک تعدادی از کشتی‌گیران شاخص و عنوان‌دار روسیه و بلاروسی را از شرکت در المپیک با وجود کسب سهمیه، محروم کرد و صرفا به 4 آزادکار، 2 فرنگی‌کار و 4 کشتی‌گیر زن از این کشور مجوز حضور در پاریس را داد، میخائیل مامیاشویلی اعلام کرد که کشتی‌گیران روسیه حضور در المپیک را تحریم کرده‌اند و هیچ کشتی‌گیری از این کشور به فرانسه نخواهد رفت.

بعد از این خبر بود که اعلام شد شامیل ممدوف به کمیته بین‌المللی المپیک اعلام کرده قصد دارد از سهمیه انفرادی خود برای شرکت در المپیک استفاده کند و در پاریس حضور پیدا خواهد کرد.

بنابراین نام او در بین نفرات حاضر در وزن 65 کیلوگرم بازی‌های المپیک که در خروجی سایت اتحادیه جهانی قرار گرفت، دیده شد و او تنها روسی بود که از این کشور قرار بود در مسابقات شرکت کند اما حالا اعلام شده او به دلیل مصدومیت به پاریس نخواهد آمد!

به این ترتیب بار دیگر یکی از حریفان سرسخت رحمان عموزاد، از فهرست مدعیان مدال المپیک کم خواهد شد.

انتهای پیام/