روش‌جدید دلال‌ها برای‌بالابردن نرخ دستمزد‌ها

این طیف با خریداری چند کانال در تلگرام و چند پیج اینستاگرامی سناریوی شوم خود را برای برجسته کردن یک بازیکن به اجرا در می آورند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، نبود نظارت کافی در حوزه نقل و انتقالات فوتبال و گسترش واسطه گری در این عرصه باعث شده دلال‌های نه چندان خوش سابقه با استفاده از هر روشی بازیکنان، مربیان و مدیران باشگاه‌های لیگ برتری را سر کیسه کنند تا منافع خود را به این ترتیب تامین کنند.

این طیف با خریداری چند کانال در تلگرام و چند پیج اینستاگرامی سناریوی شوم خود را برای برجسته کردن یک بازیکن به اجرا در می آورند و همزمان به صورت موازی در سایر کانال‌ها ادعا می کنند رقبای دیگر نیز پیشنهادهای نجومی به وی ارائه کردند تا بازیکن مذکور را جذب کنند، پس از انتشار این اخبار فیک و بدون پشتوانه دلال اصلی که بازی گردان تمام این اتفاقات است به استناد این مطالب به سراغ مدیر باشگاه می رود و مدعی می شود که پای پیشنهادهای دیگر نیز در میان است و به این وسیله بازارگرمی دلخواه خود را انجام می‌دهد تا پورسانت بیشتری به جیب بزند.

نکته جالب اینجاست که جریان دلالیسم برای بالا بردن انگیزه بین ادمین های کانال ها و پیج های مذکور به آنها اعلام می‌کنند اخبار دست اول در حوزه نقل و انتقالات را در اختیار آنها قرار می‌دهند تا به این ترتیب تعداد مخاطبان آنها افزایش پیدا کند و زمینه جذب آگهی برای کانال ها و پیج ها فراهم شود.

واسطه های مذکور هیچ پولی بابت این فرایند دریافت نمی کنند اما در زمان عقد قرارداد به بازیکن یا مربی مدنظر اعلام می کنند برای حمایت این کانال ها از وی یک درصد از رقم قراردادت را باید صرف فضای مجازی کنید تا آنها در طول فصل از تو حمایت کنند که این پول مستقیم به جیب جریان دلالیسم می رود تا پروسه سودجویی آنها تکمیل شود!

انتهای پیام /