روشن: تمام مدیران استقلال باید محاکمه شوند

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت:یکی از مدیران عامل سابق استقلال رفیق مرا از خانه بیرون کشید تا از نمایشگاهش ۱۰ هزار دلار پول به بازیکن بدهد و این بازیکن حاضر به همراهی تیم شود.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، حسن روشن در واکنش به حذف احتمالی استقلال از لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت:اگر عدالت به معنای واقعی اجرا شود، باید تمام مدیران سابق باشگاه استقلال به واسطه کم کاری‌های خود محاکمه شوند، چون این موضوع ربطی به دیروز و امروز ندارد.
پیشکسوت باشگاه استقلال افزود:خوشبختانه به لطف فعالیت جاسوسان داخلی که منتظرند اتفاقی رخ دهد تا آن را خط به خط گزارش دهند، مشکلات مدیریتی ما هیچ وقت پنهان نمی‌ماند، البته که در این بین جای تأسف دارد که چگونه این مشکلات تا به امروز پنهان مانده و کسی جلوی بروز این فاجعه را نگرفته است.
وی تصریح کرد: اگر دنبال مقصر حذف احتمالی استقلال می‌گردیم باید سراغ مدیرانی برویم که سال‌های گذشته روی حقایق سرپوش گذاشتند وگرنه آجورلو که تقصیری ندارد، مشکل از آنجاست که چه کسانی قبل از آجورلو در باشگاه استقلال تلاش کردند برای تطهیر خود حقایق را پنهان کنند. ما هیچ سابقه روشن و شفافی در عملکرد مدیران گذشته نمی‌بینیم.

پیشکسوت باشگاه استقلال در پایان گفت:امروز که آجورلو به عنوان مدیرعامل در حال فعالیت است باید از او بخواهیم که با برنامه عمل کند، او تا به امروز خیلی هم خوب کار کرده، اما با این حال باید از او بخواهیم که برای پیشرفت و توسعه باشگاه استقلال و موفقیت این تیم در آسیا برنامه منسجمی را ارائه کند، اگر این اتفاق رخ داد دیگر نه خبری از بازیکن سالاری است نه ایراد‌های ابتدایی؛ به همین دلیل می‌توانیم به آینده امیدوار باشیم و توقع موفقیت داشته باشیم.

بیشتر بخوانید:
حسن روشن: پدیده مقابل استقلال متحول می‌شود
حسن روشن:استقلال اسیر بی تجربگی است
حسن روشن : باشگاه‌ها یک هفته بازی نکنند، فدراسیون و سازمان لیگ دست از…

انتهای پیام /