رونالدو در لیست فروش یوونتوس

بحران ویروس کرونا به خیلی از باشگاه های اروپایی از نظر مالی ضربه سنگینی وارد خواهد کرد که باشگاه یوونتوس ایتالیا نیز از این قاعده مستثنی نخواهد بود.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، نشریه ایتالیایی ال مساجرو ادعا کرده است که مدیران یوونتوس در حال حاضر گزینه فروش فوق ستاره تیمشان یعنی کریستیانو رونالدو را روی میز قرار داده اند. رونالدو اخیرا اعلام کرده است که حاضر شده مبلغی در حدود چهار میلیون یورو از دستمزد امسال خود را دریافت نکند تا به باشگاه تورینی برای مبارزه با ضررهای ناشی از شیوع ویروس کووید – 9 کمک کند اما حالا هیچ بعید نیست که آینده متفاونی در انتظار ستاره پرتغالی باشد.

به گفته سایت ایتالیایی، یوونتوس برای فروش این ستاره 35 ساله که تا سال 2022 با این تیم قرارداد دارد، مبلغ هفتاد میلیون یورو طلب کرده است. البته مشکل اصلی این جاست که در این شرایط بحرانی بعید است که باشگاهی پیدا شود که بتواند هفتاد میلیون یورو برای خرید رونالدو بپردازد و در کنار آن دستمزد بالای وی که سالی 30 میلیون یوروست را متقبل شود.

گزینه دوم یوونتوس این است که به رونالدو اجازه بدهند که تا سال 2022 یعنی تا پایان قراردادش در تورین بماند و بعد از آن قراردادش تمدید نشود. کریستیانو در آن زمان 37 ساله خواهد بود و می تواند فوتبالش را در لیگ های کوچک تر نظیر لیگ امریکا به پایان برساند.

گزینه سوم یوونتوس این است که قرارداد رونالدو تا سال 2023 تمدید شود اما به این شرط که ستاره پرتغالی حاضر شود که دستمزد سالانه خود را کاهش بدهد.  باید دید که در نهایت کدام یک از این سه سناریو در انتظار فوق ستاره پرتغالی خواهد بود.