رونالدو: وینیسیوس جونیور بهترین برزیلی دنیاست

شنبه شب یکی از خاطره انگیزترین اتفاقات دوران حرفه‌ای ستاره جوان رئال مادرید یعنی وینیسیوس جونیور رقم خورد. جایی که رئال مادرید در فینال لیگ قهرمانان اروپا و در ورزشگاه استادو فرانس شهر پاریس به مصاف لیورپول رفت.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه،  اگرچه در بیشتر دقایق بازی تیم انگلیسی صاحب توپ میدان بود و تیبو کورتوا با چند واکنش استثنایی دروازه رئال را نجات داد اما نهایتاً این تیم کارلو آنچلوتی بود که با تک گل وینیسیوس به پیروزی رسید و قهرمان چمپیونزلیگ شد.

در حقیقت ستاره جوان و برزیلی نقش بسیار مهمی در کسب چهاردهمین قهرمانی رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا ایفا کرد. او همچنین در لالیگا نیز یکی از مهم‌ترین دلایل قهرمانی رئال مادرید بود و در کنار کریم بنزما زوج ترسناکی را در خط حمله لوس‌بلانکوس تشکیل دادند.

این عملکرد فوق العاده وینیسیوس یک اتفاق بسیار مثبت برای تیم ملی برزیل نیز محسوب می‌شود. چند ماه دیگر رقابت‌های جام جهانی در قطر برگزار خواهد شد و قطعاً سرمربی برزیل یعنی تیته برای موفقیت در این مسابقات حساب ویژه‌ای روی ستاره‌های خود از جمله همین وینیسیوس باز کرده است.

در همین راستا رونالدو، اسطوره فوتبال برزیل، تمجید ویژه‌ای از ستاره رئال مادرید انجام داده و می‌گوید: “به نظر من وینیسیوس در حال حاضر بهترین بازیکن برزیلی دنیاست. همچنین ما انتظار داریم که نیمار در نیمه دوم سال 2022 در فرمی عالی باشد. اگر نیمار و وینی در اوج باشند ما شانس زیادی برای قهرمانی در جام جهانی خواهیم داشت.”

بیشتر بخوانید:
فینال لیگ قهرمانان اروپا/ نتیجه و خلاصه بازی لیورپول – رئال مادرید
فینال لیگ قهرمانان اروپا/ رئال مادرید یک لیورپول صفر/ کهکشانی ها باز هم بر…
امباپه: احتمال پیوستن به رئال مادرید؟ هرگز تمام نشده است!

انتهای پیام/