رونمایی از خرید های جدید استقلال در سال 1400

استقلال تا اینجای فصل دو بازیکن با نام های عرفان گل محمدی و سعید مهری را جذب کرده و همچنین گفته می شود امین قاسمی نژاد هم به عقد قرارداد با آبی ها بسیار نزدیک است.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، نکته عجیب اما این است که پنجره نقل و انتقالاتی استقلال به خاطر شکایت بودوروف بسته است و خریدهای جدید استقلال فعلا نمی توانند برای آبی ها بازی کنند.

مدیران باشگاه استقلال در تلاش هستند تا پیش از پنجشنبه، 28 اسفند که آبی ها باید به مصاف ماشین سازی بروند، پول بودوروف را پرداخت کنند. آبی ها همچنین باید علاوه بر پرداخت مطالبات بودوروف برای باز شدن پنجره داخلی خود، به فدراسیون فوتبال تعهد بدهند که پول شاکیان را پرداخت می کنند. با این حال حتی اگر تا آن زمان پنجره آبی ها باز شود، با توجه به شرایطی که استقلالی ها دارند، بعید نظر می رسد فرهاد مجیدی تصمیم بگیرد از خریدهای جدید خود مقابل ماشین سازی استفاده کند.

28 اسفند آخرین روز نقل و انتقالات نیم فصل است و آبی ها فقط تا این روز فرصت دارند پنجره نقل و انتقالات خود را باز کرده و نام خریدهای جدید خود را به لیست اضافه کنند. با این شرایط رونمایی از خریدهای جدید استقلال به سال 1400 موکول می شود.

بیشتر بخوانید:
امین قاسمی نژاد: فقط برای استقلال بازی میکنم
احتمال تقابل پرسپولیس و استقلال در جام حذفی
بیانی: استقلال با آمدن مجیدی، دوباره احیاء شد

انتهای پیام/