رویانیان: چرخه بدهی سرخابی‌ها همانند دوی ماراتن است

مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس گفت: چرخه بدهی سرخابی‌ها مانند دوی ماراتن بین مدیران دست به دست می‌شود.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه،محمد رویانیان درباره بدهی سرخابی‌ها گفت:  بدهی‌های پرسپولیس در ۵-۴ سال گذشته از برانکو که چند دوره تیم را قهرمان کرده تا کالدرون و سایر بازیکنان جمع شده است. بازیکنانی داشتیم که بازی نکردند و شکایت کردند. در دوران من هم اتفاقاتی رخ داد و یک بازیکن خارجی آورده بودم که مشکل‌ساز شد، اما من بدهی بازیکن خارجی قبل از خودم را پرداخت کردم. گویا این چرخه‌ای است که مانند دوی ماراتن دست به دست می‌شود. اشکال از سیستم، ساختار و مدیریت کلان کشور است.

باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال بدهی‌های زیادی به بازیکنان و مربیان خارجی خود دارند و  سرخپوشان پایتخت تا روز دوشنبه فرصت دارند طلب ۸۶ هزار دلاری استوکس را پرداخت کنند تا پنجره نقل و انتقالاتی شان بسته نشود.

رویانیان گفت: فکر می‌کنم سیستم ایراد دارد. ما ساختار حقوقی قدرتمندی در نظام باشگاه‌داری کشور نداریم. فوتبال ایران ساختار حقوقی قوی می‌خواهد. قرارداد‌ها باید براساس یک شیوه‌نامه مشخص منعقد شود. از سوی دیگر نمایندگان خوبی در AFC و مجامع بین‌المللی نداریم تا بتوانند از حق و حقوق ایران دفاع کنند. ما اغلب در دادگاه‌ها و شکایت‌ها بازنده بودیم و این یعنی سیستم قضایی و حقوقی فوتبال نداریم و هم نفوذی در جامعه بین‌المللی نداریم.

باشگاه‌های فوتبال ما  قرارداد‌های نجومی با بازیکنان جدید می‌بندند و همین موضوع باعث می‌شود که برخی از بازیکنان  خارجی بدون حتی بدون  یک دقیقه بازی کردن به کشورشان بازگردند و از تیم سابق خود شکایت کنند و تیم‌های ما در فیفا محکوم شوند.

بیشتر بخوانید :

رویانیان: به عقب برگردم، مدیرعامل پرسپولیس نمی‌شوم
محمد رویانیان: نباید از عملکرد خوب اسکوچیچ چشم پوشی کنیم
پرسپولیس ادعای رویانیان را تکذیب می کند

انتهای پیام/