رویس: انتظار زیادی از دورتموند نداشته باشید!

ستاره ملی‌پوش دورتموند تصریح کرد به دلیل نقل و انتقالات زیاد در تابستان فعلا نباید از این تیم انتظارات زیادی داشت.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه و به نقل از بیلد، به دلیل برگزاری جام جهانی قطر در فصل پاییز، امسال بوندسلیگا زودتر آغاز خواهد شد. فصل جدید کمتر از یک ماه دیگر آغاز می شود. بوروسیا دورتموند نیز باید پس از تعطیلات تابستانی به سرعت به فرم خود برسد. مارکو رویس، کاپیتان دورتموند درباره شروع فصل جدید به صحبت پرداخت.

فصل جدید بوندسلیگا برای بوروسیا دورتموند با بازی خانگی مقابل بایر لورکوزن آغاز می شود. با توجه به شروع زودهنگام فصل، دورتموندی ها امروز جمعه عازم اردوی تدارکاتی می‌شوند و فرصت زیادی برای آماده سازی ندارند.  کاپیتان مارکو رویس خواستار تمرکز حداکثری شد و گفت: ما می دانیم که زمان زیادی نداریم، بنابراین همه چیز باید خیلی خیلی سریع شروع شود.

رویس تصریح کرد که نباید انتظار زیادی از دورتموند داشته باشید، زیرا در تابستان این تیم تغییرات زیادی داشت. رویس گفت: همیشه وقتی تیمی دچار تغییر و تحول می شود در شروع ممکن است با مشکل مواجه شود. شاید این اتفاق برای ما نیز رخ دهد ولی ما بازیکنان تمام تلاش خود را می کنیم تا با حداکثر توان در دیدارهای خود به میدان برویم.

دورتموند در اردوی پیش فصل در اتریش قرار است به مصاف تیم های والنسیا و ویارئال برود.

مهمترین اتفاق در دورتموند در تابستان رفتن ارلینگ هالند از این تیم بود. البته بوروسیا دورتموند جایگزین ارلینگ هالند را جذب کرد و همانطور که پیش‌بینی می‌شد مهاجم آماده فصل قبل آژاکس یعنی سباستین هالر راهی دورتموند شد و رسما با این تیم قرارداد امضا کرد.

دورتموند برای جذب این بازیکن ۳۵ میلیون یورو پرداخت کرده است.

انتهای پیام/