زارع: بازیکن باید در دقایق حساس عصای دست من باشد نه اهرم فشار

سرمربی ملوان بندرانزلی گفت: حتما باید این مشکبل را حل کنم و به بازیکنانم مخصوصا بازیکنان باتجربه تذکر می دهم که در دقایق حساس باید عصای دست من باشند نه اینکه فشار را بر روی تیم زیاد کنند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ،  مازیار زارع سرمربی ملوان پس از برتری مقابل استقلال خوزستان اظهار داشت: بازی را می توان به دو بخش تقسیم کرد نیمه اول هم ما و هم آنها موقعیت داشتند. باید روی این مسئله کار کنیم که چرا در دقایق ابتدایی بازی به این تیم موقعیت دادیم.
زارع ادامه داد: هر چقدر از زمان بازی گذشت در دقایق پایانی موقعیت های زیاد و بهتری را ایجاد کردیم بایستی در درقیقه 45 نیمه اول بازی را 2 بر صفر می کردیم ولی متتاسفانه نشد. تقریبا می توان گفت که شاهد بازی پایاپایی بودیم.
سرمربی ملوان افزود: نیمه دوم من فکر می کنم هیچ موقعیتی به آنها ندادیم و در ادامه نیز 10 نفره شدیم. من حتما باید این مشکل را حل کنم و به بازیکنانم مخصوصا بازیکنان باتجربه تذکر می دهم که در دقایق حساس باید عصای دست من باشند نه اینکه فشار را بر روی تیم زیاد کنند.
وی اضافه کرد: بازیکنان تیم وقتی 10 نفره شدند نشان دادند که با اینکه تحت فشار هستند با تمام وجودشان بازی می کنند. آن مسئله ای که برای من در این بازی خوشحال کننده بود این است که بازیکنان تا دقیقه 5+90 جنگیدند و آن تمرکز کافی که متاسفانه در بازی های قبلی مان نداشتیم و در دقایق آخر گل دریافت می کردیم در بازی امروز موفق شدند با تمرکز بالا مثل بازی رایکا که در آن بازی نیز ده نفره شده بودیم ظاهر شوند و در نهایت سه امتیاز بازی را کسب کنند.
زارع بیان داشت: پس از 5 بازی که برای میزبانی بازی های خانگی آواره بودیم امروز در شهر خودمان بازی کردیم دوست داشتم امروز هواداران مان در بازی حضور داشتند و با هم این پیروزی را جشن می گرفتیم متاسفانه با توجه به شرایط موجود از لحاظ بیماری کرونا نتوانستند حضور پیدا کنند. از بازیکنان نیز تشکر می کنم که در پایان بازی به احترام هواداران ملوان به سمت سکوهای خالی رفته و ادای احترام کردند.
وی ادامه داد: ما این موضوع را نمی توانیم فراموش کنیم که ملوان با هوادارانش زنده است بازیکنان نیز کامل این موضوع را حس کردند برای بازیکنانم خوشحال هستم که با تمام وجود برای این هواداران بازی می کنند.
سرمربی ملوان در مورد نحوه قضاوت داور در این بازی اظهار داشت: در مورد داوری صحبت نمی کنم البته خیلی بحث می توانم در مورد داوری بکنم اما بهتر است صحبتی نکنم و کارشناسان داوری در مورد مسائل آن صحبت کنند.
زارع در مورد درگیری های پایان بازی نیز گفت: به هرحال حریف شکست خورده بود و از باخت شان ناراحت بودند ولی من هر چقدر به دنبال علت و دلیل این همه حواشی ها میگردم به جوابی نمی رسم. یک طرف فوتبال برد و طرف دیگر آن باخت است به تیم خوب و ریشه دار استقلال خوزستان خسته نباشید می گویم. این بازی برای ما و آنها تمام شد امیدوارم که این تیم در ادامه راه موفق باشد.

انتهای پیام/