زارع: شخصیت تیمی به بازیکنان و تیم برگشته است

سرمربی ملوان بندرانزلی گفت: خیلی خوشحال هستم که در 8 بازی اخیر تنها متمحل یک شکست شده ایم و این نشان می دهد که شخصیت تیمی به بازیکنان و تیم برگشته است.

 به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، مازیار زارع پس از برتری تیمش در دربی گیلان برابر چوکای تالش اظهار داشت: بابت این برد به مردم انزلی تبریک و به تیم چوکا و مردم تالش خسته نباشید می گویم امیدوارم که چوکا در ادامه راه موفق باشد. امروز با توجه به شرایط زمین و اینکه پس از چند هفته استراحت اولین مسابقه رسمی را برگزار کردیم بازی خیلی قشنگی را شاهد نبودیم.
زارع ادامه داد: بازیکنان جدیدی را به خدمت گرفته ایم که این بازیکنان نیاز به زمان دارند که هماهنگ تر شوند. در مجموع خیلی خوشحال هستم که سه امتیاز بازی را کسب کنیم.
سرمربی ملوان افزود: نیمه اول خیلی خوب کار کردیم در نیمه دوم نیز اگر دقت و از خود گذشتگی می کردیم می توانستیم روی ضد حملات به گل های بیشتری برسیم.
وی در مورد استفاده از بازیکنان پایه در تیم بزرگسالان گفت: می توانید از مربیان تیم های پایه بپرسید اگر وقت داشته باشم به تمرینات و مسابقات تیم های پایه سر میزنم و خیلی دوست دارم که از بازیکنان پایه در تیم بزرگسالان استفاده کنم. در بین بازیکنان پایه بازیکنانی هستند که لیاقت دارند آرام آرام خودشان را به تیم بزرگسالان برسانند.
زارع اضافه کرد: خانواده بازیکنان پایه باید شرایطی فراهم کنند تا آنها در مسیری بروند که به پیشرفت شان کمک شود.
سرمربی ملوان بیان داشت: تمام تمرکز من برای هر بازی است که پیش رو داریم از الان به فکر بازی رایکا بابل هستم. خیلی خوشحال هستم که در 8 بازی اخیر تنها متمحل یک شکست شده ایم و این نشان می دهد که شخصیت تیمی به بازیکنان و تیم برگشته است.
زارع ادامه داد: طرز تفکر من این است که باید بازی به بازی پیش برویم دوست ندارم درباره آینده که نمی دانم چه اتفاقاتی رخ خواهد داد صحبت کنم و دوست دارم در مورد حال صحبت کنیم.
او گفت: کل ایران دوست دارد ملوان در لیگ برتر باشد این آرزوی همه انزلی چی ها است از همین رو تمام تلاش مان را می کنیم که بهترین اتفاقات برای ملوان بیفتد مطمئنا پاپس نمی کشیم و تا آخرین لحظه مبارزه خواهیم کرد.
سرمربی ملوان در خصوص شرایط زمین ورزشگاه تختی انزلی اظهار داشت: خواهش می کنم به وضعیت زمین ورزشگاه تختی انزلی رسیدگی کنند. یک سری اتفاقات در این چند روز افتاده است که قصد ندارم با بازگو کردن آنها اختلافاتی بین مسئولان ایجاد کنم. لیاقت ملوان بازی در این زمین نیست. همه ارگان های مسئول می توانند با تلاش و همکاری شرایط زمین را بهبود ببخشند.

بیشتر بخوانید:
زارع: امیدوارم این سه امتیاز عیدی خوبی برای مردم انزلی باشد
زارع: از مردم بندرانزلی بابت این شکست عذرخواهی می کنم؛
زارع : فقط روی گلی که دریافت کردیم تمرکز نداشتیم

انتهای پیام /