زارع : فقط روی گلی که دریافت کردیم تمرکز نداشتیم

سرمربی ملوان بندرانزلی گفت: ما بازی به بازی پیش می رویم و روند ما بازی به بازی است از الان هم تمام برنامه ما روی بازی با تیم بسیار خوب فجرسپاسی خواهد بود.

 به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، مازیار زارع پس از برتری تیمش مقابل گل ریحان البرز در خصوص بازی اظهار داشت: فکر می کنم بازیکنان ملوان 90 دقیقه سوار بر بازی بودند و حاکم بر میدان بودیم و واقعا آن نکات و دستوراتی که به آنها توسط کادرفنی گوشزد شده بود به بهترین شکل ممکن در زمین پیاده کردند.
زارع ادامه داد: به تیم گل ریحان بابت نمایش خوب در مقابل ملوان تبریک می گویم و امیدوارم در بازی های آینده موفق باشند. این سه امتیاز خیلی برای ما مهم بود که خدا را شکر توانسیم آن را کسب کنیم.
سرمربی ملوان افزود: تنها روی گلی که دریافت کردیم تمرکز نداشتیم و موقعیت آن‌چنانی نیز تیم مقابل نداشت. در پرتاپ های اوت توپ های دوم و سوم خطرناک هستند فکر می کنم جزء صحنه گل در سایر دقایق بازی بازیکنان با تمرکز بالایی کار کردند و موقعیت های خیلی خوبی هم داشتیم که می توانستیم مخصوصا در دقایق پایانی بازی به گل های بیشتری برسیم.
وی اضافه کرد: تیم حریف بازی را بسته بود و در زمین خودشان تجمع دفاعی داشتند که این موضوع سبب شده بود تا کار برای ما سخت شود اما بازیکنان با حوصله و چرخش توپ خوبی که داشتند  توانستیم به گل رسیده و در نهایت سه امتیاز بازی را کسب کنیم.
سرمربی ملوان گفت: بازیکنان تعویضی خیلی خوب کار کردند الان چندین بازی است که بازیکنان تعویضی به بهترین شکل ممکن کار می کنند و این نشان می دهد که بازیکنان ملوان با همدیگر رفاقت صمیمی و هماهنگی بیشتری دارند.
او بیان داشت: ما بازی به بازی پیش می رویم و روند ما بازی به بازی است از الان هم تمام برنامه ما روی بازی با تیم بسیار خوب فجرسپاسی خواهد بود.
زارع در پاسخ به این پرسش که به نظرش مسابقات می تواند با حضور حداقلی تماشاگران برگزار شود گفت: فکر می کتم الان خیلی به حضور تماشاگران نیاز داریم و می توانیم به مانند لیگ انگلیس و جاهای دیگر مجوز حضور حداقلی تماشاگران در ورزشگاه ها را صادر کنیم. به این موضوع خیلی نیاز داریم و مهم تر از هر چیز دل تنگ هواداران‌مان هستیم. بازیکنان ملوان به حمایت مردم احتیاج دارند چرا که باز هم می گویم ملوان با هوادارانش زنده است.

انتهای پیام/