زمان برگزاری هفته هفتم و هشتم لیگ برتر ساحلی مشخص شد

هفته‌های هفتم و هشتم مرحله مقدماتی لیگ برتر والیبال ساحلی از 20 تا 26 شهریورماه در تهران پیگیری خواهد شد.

 به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، پیش از این قرار بود هفته‌های هفتم و هشتم مرحله مقدماتی مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران ، جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی از 19 مرداد آغاز شود که کمیته ساحلی فدراسیون والیبال به دلیل شرایط کرونایی کشور و موافقت اکثریت قاطع باشگاه‌های شرکت کننده در این رقابت‌ها، برگزاری این دیدارها را به زمان دیگری موکول کرد.

مهندس میلاد تقوی دبیرکل فدراسیون والیبال در نامه‌ای به هیات والیبال استان تهران زمان جدید برگزاری هفته‌های هفتم و هشتم مرحله مقدماتی لیگ برتر ساحلی را اعلام کرد.

بر این اساس ورود تیم‌ها جمعه 19 شهریورماه است و دیدارهای هفته هفتم از 20 تا 22 شهریورماه و هفته هشتم و پایانی مرحله مقدماتی از 24 تا 26 شهریور به میزبانی هیات والیبال استان تهران در باشگاه پیکان پیگیری خواهد شد.

لیگ برتر ساحلی با حضور 12 تیم پیگیری می‌شود و هشت تیم برتر به مرحله نهایی و پلی‌آف صعود خواهند کرد.

تا کنون حضور تیم‌های موج سواران ساحل نوشهر، ساوانا بهشهر، پیکان بندر دیر و شهداب یزد که در رتبه‌های اول تا چهارم جدول قرار دارند در مرحله نهایی مسجل شده است.

برای این دوره از رقابت‌ها، جایزه ۱۰۰ میلیون تومانی در نظر گرفته شده است که در اختیار باشگاه‌ها قرار خواهد گرفت. بنابراین تیم اول مسابقات مبلغ ۴۰ میلیون، تیم دوم مبلغ ۳۰ میلیون، تیم سوم مبلغ ۲۰ و تیم چهارم مبلغ ۱۰ میلیون تومان دریافت خواهند کرد.

بیشتر بخوانید:
پاراالمپیک 2020 توکیو|والیبال نشسته قدم اول را محکم برداشت
نادی: میزبانی های بین المللی ارتباط والیبال ایران با جهان را تقویت می کند
زمان ورود تیم‌ها به ایران برای والیبال قهرمانی نوجوانان جهان مشخص شد

انتهای پیام /