زندی: الهلال بازیکن ۶۰۰ میلیاردی گرفته و هنوز نتوانسته تسویه حساب کند

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تهران گفت: شنیدیم الهلال یک بازیکن ۶۰۰ میلیاردی گرفت، استقلال که حریف این تیم است هنوز نتوانسته با بازیکنانش تسویه حساب کند تا آنها را برای برای تمدید پای میز مذاکره بکشاند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، فریدون زندی، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تهران اظهار داشت: الهلال یک بازیکن ۶۰۰ میلیاردی گرفت استقلال هنوز نتوانسته با بازیکنانش تسویه حساب کند. کار فکری درباره منتشر کردن آن استوری بعد از شکست استقلال در فینال درست نبود و نباید هواداران را ناراحت می کرد.وقتی به نقل و انتقالات الهلال نگاه می‌کنم و آن را مقایسه می‌کنم با شرایط استقلال، واقعاً افسوس می‌خورم. شنیدیم الهلال یک بازیکن ۶۰۰ میلیاردی گرفت، استقلال که حریف این تیم است هنوز نتوانسته با بازیکنانش تسویه حساب کند تا آنها را برای برای تمدید پای میز مذاکره بکشاند.

وی ادامه داد: وقتی به میدان مسابقه می‌رسیم همه غیرتی می‌شوند و می‌گویند تیم ایرانی و تیم عربستانی و از این قبیل صحبت‌ها اما کسی نمی‌بیند تیم عربستانی با چه بودجه‌ای، با چه مدیریتی و با چه شکلی تجهیز می‌شود و متاسفانه تیم ایرانی از حداقل‌ها هم محروم است. فرهاد مجیدی امروز حتی نمی‌داند برای دیدار با الهلال کدام بازیکنانش را به طور قطع در اختیار دارد یا خیر.

بیشتر بخوانید:
استقلالی‌ها واکسینه شدند
جدیدترین رده بندی باشگاهی جهان| صعود پرسپولیس و سقوط استقلال
الهلال با گرانترین ترکیب تاریخ خود برابر استقلال
حاجی پور: مجیدی توقع زیادی ندارد/ الهلال بازیکن ۶۰۰ میلیاردی گرفته؛ استقلال چی؟

انتهای پیام/