زننده مهم‌ترین‌گل تیم‌ملی زیر سایه بی توجهی


کریم‌انصاری فرد با عملکرد خوبش در اروپا توانسته آمار جالب توجهی را ثبت کند اما آن طور که باید و شاید مانند طارمی و آزمون به او توجه نمی شود.


به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان که در دیدار تدارکاتی برابر سوریه روی یک حرکت فوق العاده توانست گل فنی و زیبایی را به ثمر برساند ، این روز ها در قاره سبز هم حسابی خوش می درخشد و با عملکرد خوبش چیزی کمتر از طارمی و آزمون ندارد اما متاسفانه آن طور که باید و شاید اخبارش شنیده نمی شود.
انصاری فرد که شاید با گل زنی برابر پرتغال در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه مهم‌ترین گل یک دهه اخیر فوتبال ایران را به ثمر رساند این فصل در آاک آتن که یکی از تیم های برتر یونان است توپ می زند ، او تا به اینجای فصل برای تیمش ۱۲ گل زده است تا بعد از مهدی طارمی با ۱۵ گل و سردار آزمون با ۱۳ گل سومین مهاجم برتر ایرانی در اروپا باشد.
انصاری فرد البته با توجه به این که لیگ‌یونان بسیار دفاعی و ستت از تر روسیه است به مراتب موفق تر از آزمون بوده است . این مهاجم خوش اخلاق کشورمان تاکنون در لیگ یونان ۵۰ گل زده است تا از این حیث در بین آسیایی های یونان رکورد دار باشد ، او در پانیونیوس ۱۷ گل ، در المپیاکوس ۲۱ یک و تا به اینجای کار برای آاک آتن ۱۲ گل به ثمر رسانده است .
مهم‌ترین گل انصاری فرد در این فصل بدون شک برابر ولسبورگ آلمان در پلی آف لیگ‌اروپا بود که منجر به صعود تیمش به دور گروهی این رقابت ها شد ، این مهاجم سخت کوش قطعا با با این روند می تواند در آینده کمک زیادی به تیم ملی فوتبال کشورمان داشته باشد.

بیشتر بخوانید :
جدایی کریم انصاری فرد از السیلیه
تکلیف کریم انصاری فرد و پرسپولیس مشخص شد
سرمربی السیلیه : انتقال کریم انصاری فرد به پرسپولیس ممکن نیست و با ما…
انتهای پیام /