زنوزی،اتحاد سرخ برای فتح آزادی !

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه لحظه،محمدرضا زنوزی مالک باشگاه تراکتورسازی تبریز پیش از دیدار حساس فردا مقابل پرسپولیس در مورد شرایط تراکتور سازی گفت:

در ابتدا از تمامی هواداران تراکتورسازی درخواست دارم به مانند همیشه که اولین ها و برترین ها را رقم زدند این بار نیز با وحدت و همدلی با هواداران تیم حریف به سمت اتحاد در فوتبال قدم جدیدی را بردارند و با توجه به آغاز هفته وحدت این امر زیبا و شایسته را در استادیوم به انجام برسانیم . این اتفاق می تواند ما را به سمت فرهنگی جدید هدایت کند.زنوزی ادامه داد من از هوادران متعصب تراکتورسازی درخواست می کنم که با وحدت و به دور از حاشیه فردا به استادیوم آزادی بیایند و به تشویق تیم محبوب خود بپردازند تا پیروز از زمین خارج شویم. من هم در روی سکو ها و درکنار هواداران عزیز به تشویق تیم خود می پردازم.

مالک باشگاه تراکتورسازی ادامه داد :ناهماهنگی در تیم ما وجود دارد ولی با تقویت تیم در نیم فصل و اضافه کردن ۴-۵ بازیکن تراز اول به تیم کیفیت بازی هایمان بهتر خواهد شد. این درخواستی است که هواداران از تیم محبوب خود دارند. ایشان اضافه کرد : من شخصا از عملکرد تیمم کاملاً راضی نیستم و دلیل این موضوع دیر بسته شدن تیم و شرایط به وجود آمده اول فصل بود. به هواداران این قول را می دهم که فصل بعد تراکتورسازی را قوی تر و منسجم تر خواهند دید و با تقویت مناسب تراکتور کهکشانی را تقدیم هواداران می کنیم .

دیدار دو تیم پرسپولیس و تراکتور روز یکشنبه چهارم آذرماه ساعت ۱۵ در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.