زنوزی: من با 450 هزار دلار بازیکن خارجی آوردم، اما آن موقع دلار چهار هزار تومان بود

با توجه به اینکه پنجره نقل و انتقالات ما بسته بود، نتوانستیم بازیکن جدید جذب کنیم. دلیل این موضوع هم آقای استوکس بود که جوابگوی ما نبودند تا پول‌شان را بگیرد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه،  زنوزی مدیر عامل باشگاه تراکتور گفت:ما طی روزهای آتی پول او را یا به حسابش می‌زنیم یا از طریق فیفا پول او را خواهیم داد تا پنجره باز شود. باید عامل مشکلات تراکتور را پیدا کنیم. فرض کنیم من اینجا مقصر هستم، اما چرا بخش‌های خصوصی دیگر موفق نشدند؟ آیا آنها می‌توانستند موفق باشند؟ هیچ موقع هیچ بخش خصوصی نمی‌تواند با بخش‌های دولتی رقابت کند. بخش خصوصی محکوم به شکست است، چون در تیم‌های دولتی پول‌های بی‌حساب و کتاب پرداخت می‌شود، بدون اینکه آنالیز و بررسی کنند.

وی افزود: با این شرایط من مانده و ایستاده‌ام. بقیه چرا نتوانستند با بخش دولتی رقابت کنند؟ امیدوار بودیم که اجازه ندهند به این شکل قیمت‌ها رشد کند. در باشگاه‌های صنعتی حساب و کتابی وجود ندارد و مشخص نیست که این پول‌ها بازگشت و عابدی دارد یا خیر. مگر بخش خصوصی می‌تواند با این باشگاه‌ها رقابت کند؟ برخی‌ها معتقدند که کرونا مشکلاتی برای ما به وجود آورده اما این طور نیست. سازمان بازرسی کل کشور به موضوع قراردادهای بازیکنان ورود کرد‌، اما آیا اتفاقی افتاد؟

زنوزی گفت: من با 450 هزار دلار بازیکن خارجی آوردم، اما آن موقع دلار چهار هزار تومان بود. بازیکنی مثل استوکس در مقابل بازیکنان ایرانی گران نبود. الان قیمت بازیکن ایرانی سه برابر بازیکن خارجی بالا رفته است. ما پیش‌بینی نکرده بودیم که قیمت دلار تا این حد رشد می‌کند و به 26 هزار تومان می‌رسد. رشد قیمت ارز بود که باعث شد بدهی‌ها به این شکل به نظر بیاید.

بیشتر بخوانید:
کناره‌ گیری قطعی زنوزی از مالکیت تراکتور
زنوزی مالک تراکتور باقی ماند
قول مساعد زنوزی برای رفع مشکل تیم تبریزی

انتهای پیام /