زنوزی: چون سوگلی‌ها به بورس رفته‌اند مجبورند تراکتور را هم به بورس ببرند

به این دلیل که سوگلی‌ها به بورس رفته‌اند مجبورند تراکتور را هم به بورس ببرند . این دو تیم که به بورس رفته‌اند به جز درآمدهای تبلیغاتی و ورزشی، درآمد دیگری ندارند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، محمدرضا زنوزی، مالک باشگاه تراکتورگفت: دلیل نتیجه نگرفتن ما استرس گرفتن بچه ها و کم انگیزه شدن آنها بود. تراکتور از لحاظ مهره جزو پنج تیم برتر لیگ است و نمی‌توان گفت کم هزینه شده است. من از جیبم هزینه کردم و کسی نمی‌تواند بگوید از جیب بیت المال پولی به خارجی‌ها دادم درمورد جذب کوین کنستانت اشتباه کردم.

وی افزود: استوکس امتحانش را در تراکتور پس داده بود اما چگونه هیچکس به قراردادش با پرسپولیس نپرداخت . می‌گویند تراکتور 380 میلیارد تومان بدهی دارد اما آیا سرخابی‌ها بیشتر بدهی دارند یا باشگاه ما؟چالش اصلی ما رقابت با تیم‌های دولتی است و به جز 2 تیم خصوصی باقی 16 تیم دیگر لیگ برتر دولتی هستند . رادیو، تلویزیون و فدراسیون هم تمام راه‌های درآمدزایی را هم بسته‌اند و هیچ جای درآمدی وجود ندارد که بگوییم از این محل می‌توانیم درآمد ایجاد کنیم.

زنوزی در پایان گفت: به این دلیل که سوگلی‌ها به بورس رفته‌اند مجبورند تراکتور را هم به بورس ببرند . این دو تیم که به بورس رفته‌اند به جز درآمدهای تبلیغاتی و ورزشی، درآمد دیگری ندارند.

بیشتر بخوانید:
مدافع پرتغالی به تراکتور پیوست
زنوزی: سهام تراکتور در بورس ارائه خواهد شد
نتیجه و خلاصه بازی تیم های فوتبال تراکتور – مس رفسنجان + فیلم

انتهای پیام /