زیدان سرمربی تیم ملی فوتبال برزیل می‌شود؟

فدراسیون فوتبال برزیل در جستجوی سرمربی جدید است.

به گزارش شبکه ورزشی لحظه؛  گزارش‌ها حاکی از آن است که زین الدین زیدان تمام گزینه‌های فدراسیون فوتبال برزیل (CBF) را که به دنبال یک سرمربی برای جانشینی تیته هستند، داراست.

نام کارلو آنچلوتی نیز در گزارش‌هایی درباره جانشین احتمالی او مطرح شد، اما سرمربی رئال مادرید صرفاً روی تیم خودش متمرکز است و به سناریوی احتمالی دیگری جز اجرای قراردادش فکر نمی‌کند.

آنچلوتی اخیرا به رادیو آنچیو اسپورت گفت: «در حال حاضر، من در رئال مادرید عالی هستم، ما اهداف زیادی در این فصل داریم. زمانی برای فکر کردن در مورد آینده ام وجود خواهد داشت. من تا ۳۰ ژوئن ۲۰۲۴ قرارداد دارم و اگر رئال مادرید تا قبل از آن من را اخراج نکند، قصد ندارم نقل مکان کنم.»

زین الدین و گزینه‌های دیگر

در همین حال، اکیپ فرذنغ مدعی شد که زیدان می‌تواند یکی از نامزد‌های احتمالی برای سرمربیگری برزیل باشد. طبق گزارش این روزنامه فرانسوی، زیدان تمام الزامات فدراسیون فوتبال برزیل را برآورده می‌کند، زیرا او خارجی، سرمربی آزاد است و رزومه بسیار کاملی دارد.

با این حال، آن‌ها اشاره می‌کنند که همه چیز به تصمیم دیدیه دشان در مورد آینده تیم ملی فرانسه بستگی دارد. در صورت استعفای دشان، زیدان نامزد اصلی جانشینی او در لس بلوز خواهد بود.

مارسلو گالاردو، توماس توخل، مائوریسیو پوچتینو، روبرتو مارتینز و رافا بنیتز نیز از سوی اکیپ به عنوان نامزد‌های احتمالی نام برده شدند.

سه قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا

این سرمربی فرانسوی که سه قهرمانی متوالی در لیگ قهرمانان اروپا را با رئال مادرید کسب کرده، پیش از این مربی چندین بازیکن برزیلی مانند وینیسیوس جونیور، ادر میلیتائو و کاسمیرو بوده است.

بیشتر بخوانید:

تماس برزیل با آقای خاص/ مورینیو جانشین تیته؟
مهاجم برزیلی در آستانه تمدید با آرسنال تا ۲۰۲۷
سقوط ایران به رده ۲۴ رنکینگ فیفا/ژاپن در صدر آسیا/ تداوم صدرنشینی برزیل، آرژانتین…

انتهای پیام/