زیرآب زنی تماشاگرنماها ادامه دارد

تسویه نشدن بدهی باشگاه استقلال به کنعانی زادگان و اطلاع AFC از این موضوع این باشگاه را به دردسری جدی می اندازد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، در حالی که باشگاه استقلال بدهی های مالی خود را تسویه نکرده و سرپرست این باشگاه احمد مددی ادعا کرده بود مشکلی از بابت پرداخت بدهی ها نداریم، محمد حسین کنعانی زادگان از طلب کاران باشگاه استقلال اعلام کرده قصد بخشش طلب خود را ندارد و این موضوع کار استقلال را به گره می کشاند.

بنا به ادعای یکی از پیشکسوتان پرسپولیس چندی پیش طرفداران تیم رقیب با ارسال پیام هایی به AFC باعث حذف عیسی آل کثیر از بازی پرسپولیس با با النصر عربستان شدند. گویا امروز هم ماجرا در حال تکرار است و طرفداران یکی از تیم های رقیب استقلال در دور بعدی رقابت های آسیایی با کامنت گذاشتن در صفحه ی کنفدراسیون فوتبال آسیا ماجرای بدهی استقلال به کنعانی زادگان را انتقال داده و توقع حذف استقلال از گردونه ی رقابت های آسیایی سال آینده را دارند، چرا که با حذف استقلال عرصه برای حضور این تیم در این رقابت ها باز تر خواهد بود. قبل تر نیز شاهد پالس هایی که از داخل به این نهاد آسیایی داده شده بود و باعث شد ماجرای پیگیری پرونده ویلموتس توسط قوه قضاییه به مشکل بخورد و متوقف شود بوده ایم.

این موج جدیدی که در داخل به راه افتاده شاید امروز به نفع برخی تمام شود اما اول از همه آبروی ملی را به مخاطره می اندازد و بعد قطعا همه را در خود غرق خواهد کرد. امیدواریم با درایت همگان از این دست اتفاقات رهایی یافته و در پی موفقیت های واقعی و پر تلاش باشیم نه حذف رقیبان و تنها ماندن در عرصه ی موفقیت.

بیشتر بخوانید:
رغبتی: علی رقم بی پایه بودن شکایت النصر، لایحه دفاعی محکمی به AFC…
وکیل پرسپولیس: AFC اصلا به محتوای اعتراض النصر ورود نکرده!
شکایت النصر از پرسپولیس توسط AFC رد شد

اتمام پیام/ ش