سادیو مانه قربانی هری کین در بایرن مونیخ شد

باشگاه بایرن مونیخ به طور جدی خواهان فروش ستاره سنگالی خود است.

به گزارش شبکه ورزشی لحظه، سادیو مانه که تابستان گذشته پس از اینکه در لیورپول شاهکاری به پا کرد به عنوان جانشین لواندوفسکی پا به مونیخ گذاشت ولی به یکی از بدترین خریدهای فصل نام گرفت.

مصدومیت و حواشی پایان فصل و درگیری با لیروی سانه باعث شد تا جایگاه مانه در بایرن مونیخ متزلزل و به درهای نزدیک شود.

طبق گزارش کیکر، باشگاه بایرن مونیخ رسماً به مانه اعلام کرده که جایی در تیم ندارد و باید هر چه سریع‌تر به دنبال تیم بعدی خود باشد.

توخل نیز از عدم علاقه به ستاره سابق لیورپول صحبت کرده و بایرن نیز دوست دارد با فروش او بتواند برای خریدهای بعدی خود مخصوصا هری کین سرمایه‌گذاری کند.

کیکر نوشت: باشگاه بایرن مونیخ علاقه دارد تا مانه تیم را ترک کند تا بتواند پول خوبی از دستمزد او بدست آورد.

مانه در این فصل طبق گزارش‌ها سالیانه 22 میلیون یورو از بایرن مونیخ دستمزد خواهد گرفت.

این بازیکن از سوی الاتفاق عربستان پیشنهاد دارد ولی برخی رسانه‌ها نیز عنوان کردند که منچستریونایتد به دنبال اوست. نکته مهم این است که مانه در بازی‌های دوستانه و مخصوصا جدال با تیم ملی برزیل نشان داد که چقدر آماده است و می‌تواند در بالاترین سطح فوتبال بازی کند.

از سوی دیگر شب گذشته پلاتن‌برگ خبرنگار اسکای آلمان گزارش داد که هری کین 100 درصد خواهان حضور در بایرن است و با این باشگاه به توافق رسیده ولی مشکل از سوی باشگاه تاتنهام و مدیریت او به نام دنیل لیوی است. این باشگاه نزدیک به 100 میلیون یورو درخواست کرده در حالی که پیشنهاد دوم بایرن 80 میلیون یورو بوده است.

هری کین یکی از بمب‌های نقل و انتقالات فوتبال اروپاست و باید دید چه سرنوشتی برای کاپیتان فوتبال انگلیس نوشته خواهد شد.

انتهای پیام/