ساعی: همدلی و صمیمیت به جامعه تکواندو بازمی‌گردد

رییس فدراسیون تکواندو گفت: می‌خواهیم همدلی و صمیمت را به جامعه تکواندو کشور باز گردانیم و این از سیاست‌‌های اصلی ما در فدراسیون است.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، هادی ساعی، رئیس فدراسیون تکواندو، باحضور در مجمع انتخاباتی هیأت استان البرز که در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد، گفت: برگزاری چنین مجمع مهمی توأم با آرامش و در فضایی بسیار آرام و صمیمی جای تشکر و قدردانی دارد.

وی افزود: لازم است که بعد از این انتخابات، اختلاف سلیقه را کنار گذاشته و همه دلسوزان تکواندو البرز برای سربلندی این هیئت تلاش کرده و پای کار بیایند.

ساعی با بیان این که «البرز همواره جزو ۳ استان برتر کشور بوده اما در حال حاضر کمی از جمع بهترین ها فاصله گرفته و عقب افتاده است»، اظهار کرد: هنوز هم همان پتانسیل و ظرفیت بالا در ورزش استان البرز وجود دارد و می‌توان با کمی تلاش بیشتر دوباره شاهد روزهای درخشش و اوج گیری تکواندو البرز در سطح کشور باشیم.

وی با اشاره به این که «شعار ما در فدراسیون تکواندو همدلی و همفکری است»، ادامه داد: می‌خواهیم همدلی و صمیمت را به جامعه تکواندو کشور باز گردانیم و این از سیاست‌‌های اصلی ما در فدراسیون است.

رئیس فدراسیون تکواندو تأکید کرد: هر کاری از دستم بر بیاید برای رشد و توسعه تکواندو البرز انجام خواهم داد.

وی با اشاره به جایگاه آموزش و پرورش در معرفی استعدادها خاطرنشان کرد: فدراسیون تکواندو به سمت ارتقای فنی و علمی مربیان و ورزشکاران در حال حرکت است.

انتهای پیام/