سامره اختلاف با نکونام را تکذیب کرد

علی سامره بعد از برتری استقلال مقابل مس رفسنجان اختلاف با جواد نکونام را تکذیب کرد.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه؛ علی سامره، سرپرست تیم استقلال وجود هر گونه اختلافی میان خود و جواد نکونام را تکذیب کرده است.

پیش از بازی با مس رفسنجان علی سامره حتی اجازه حضور در تمرینات استقلال را نداشت که دلیل این موضوع مخالفت جواد نکونام اعلام شد.

علت مخالفت جواد نکونام نیز این بود که سرمربی استقلال از مدیریت این باشگاه خواسته بود تا زمانی که دوستان رسانه‌اش در این باشگاه حضور نیابند او نیز مانع از حضور علی سامره خواهد شد.

در جریان بازی استقلال با مس رفسنجان تصاویری از حضور دوستان رسانه‌ای جواد نکونام در هتل محل اقامت این تیم نیز مشاهده شد که به نظر می‌رسد مدیریت باشگاه استقلال خواسته‌های آقای سرمربی را به سرانجام رسانده تا نکونام نیز با بازگشت علی سامره مخالفتی نداشته باشد.

البته همان طور که سامره گفته اختلافی میان او و نکونام وجود نداشت، چون اساسا این دو هیچ گاه در فوتبال ایران با هم در یک تیم حضور نداشتند، اما نکونام به جهت آنکه مدیریت را برای حضور دوستان رسانه‌ای اش در باشگاه تحت فشار قرار دهد، با حضور سامره مخالفت کرده بود.

به این ترتیب باید انتظار آرامش بیشتری در تیم استقلال داشت به این دلیل که هم علی سامره به نیمکت این تیم بازگشته و هم اینکه دوستان رسانه‌ای نکونام لااقل مجوز حضور در اردوی این تیم را دریافت کرده‌اند وحتی لباس متحد الشکل با تیم را می‌پوشند.

انتهای پیام/