سانتاکلارا هیچ پیشنهادی به پرسپولیس نداده است

سمیعی با اطلاع از این که اگر باشگاه سانتاکلارا متوجه اصرار باشگاه پرسپولیس برای تمدید قرارداد با مغانلو شود، رقم بالایی را برای رضایت نامه درخواست خواهد کرد، تصمیم گرفته تا پایان فصل هیچ مذاکره ای با پرتغالی ها نداشته باشد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، در حالی برخی رسانه ها به مذاکره باشگاه سانتاکلارا و باشگاه پرسپولیس و البته پیشنهاد 600 هزار دلاری پرتغالی ها به پرسپولیس برای تمدید قرارداد با مغانلو اصرار دارند که هیچ مذاکره ای بین طرفین صورت نگرفته و هنوز باشگاه پرسپولیس نظر مساعد خود را در مورد شهریار مغانلو به سانتاکلارا ارائه نداده است.

واقعیت ماجرا این است جعفر سمیعی با استفاده از تجربه خوبی که در مورد انتقال ترابی به دست آورد، تا به امروز درخواست خود را برای تمدید قرارداد با مغانلو اعلام نکرده است. سمیعی با اطلاع از این که اگر باشگاه سانتاکلارا متوجه اصرار باشگاه پرسپولیس برای تمدید قرارداد با مغانلو شود، رقم بالایی را برای رضایت نامه درخواست خواهد کرد، تصمیم گرفته تا پایان فصل هیچ مذاکره ای با پرتغالی ها نداشته باشد.

حالا آخرین خبرها حکایت از آن دارد پرسپولیس با مغانلو صحبت کرده و مغانلو هم تمایل خود را برای ادامه همکاری با پرسپولیس به صورت شفاهی اعلام کرده است. در همین راستا باشگاه پرسپولیس منتظر است بازی های باقی مانده جام حذفی و لیگ به پایان برسد تا پس از آن زمانی که باشگاه سانتاکلارا در مورد مغانلو و ادامه همکاری به پرسپولیس اعلام کرده بود، مدیران پرسپولیس هم اعلام کنند در صورت به صرفه بودن او را جذب خواهند کرد.

بیشتر بخوانید:
پیش بازی پرسپولیس – تراکتور/اولین کاپ ۱۴۰۰ نصیب کیست؟!
اولین مربی فوتبال ایران که با دو تیم سوپرجام را می برد
گزارش تمرین پرسپولیس| آخرین تمرین پرسپولیس بعد از آخرین بررسی حریف

انتهای پیام/