ساوتگیت:نسل جوان انگلیس برای درخشش مقابل کرواسی و اسپانیا آماده است

به گزارش لحظه و به نقل از اسکای نیوز:

ساوتگیت برای دو دیدار پیشروی خود دو نوجوان به نام های جیدون سانچو و میسون مانت را انتخاب کرده و این درحالی است که جیمز مدیسون نیز برای اولین بار به تیم ملی فراخوانده شده است.از دیگر افراد لیست ساوتگیت برای اولین بازی ملی می توان به ناتانائیل چالوبا بازیکن واتفورد اشاره کرد علاوه بر آن بن چیلول و هری وینکس به امید دومین بازی ملی خود راهی اردو سه شیر ها شده اند.

علی رغم کم تجربه بودن آنها ساوتگیت مصر است که روی هر کدام آنها برای بدست آوردن اولین امتیاز در این دوره از رقابت ها حساب ویژه ای باز کرده است.او قبل از بازی با کرواسی تاکید کرد که:”ما اینجا هستیم تا تلاشمان را بکنیم و نتیجه دل خواهمان را کسب کنیم و برای رسیدن به آن، تیمی را دارم که به آن ایمان کامل دارم.”او در ادامه افزود “این یک آزمایش نیست آنها بازیکن هایی هستند که به آنها ایمان دارم قبول دارم که بعضی از آنها کم تجربه باشند ولی افرادی هستند که من از کار کردن با آنها لذت می برم و در تمرین این هفته نشان دادند که میتوانند در این سطح کار کنند و ما برای بازی، تیمی را به میدان خواهیم فرستاد که بهترین در زمینه بردن مسابقه باشد”.

به علت محرومیت دو جلسه ای کرواسی بعد از بازی مقابل ایتالیا در انتخابی یورو 2016 این بازی در پشت در های بسته برگزار خواهد شد. ساوتگیت در این باره گفت: تجربه عجیبی است و برای هوادارانمان که این مسافت را همراه ما آمدند و مخصوصا هوادارانی که هیچ بازی تیم ملی را از دست ندادند و در طول تابستان قوت قلبی برای ما بودند ونمیتوانند بازی را ببینند متاسفم ولی این نیز به این معنا هست که کرواسی از حمایت بازی خانگی برخوردار نیست و ما به عنوان تیم میهمان آنقدرهم تحت فشار نیستیم پس شاید این یک نکته مثبت باشد . کسی نمیداند!

 

مترجم: ( علیرضا الیاسی )