ساکت الهامی : می‌توانستیم با اختلاف گل بیشتری سایپا را شکست دهیم

دیدار دو تیم تراکتور سازی و سایپا در هفته بیستم لیگ برتر فوتبال با نتیجه 3 بر 0 به نفع تبریزی ها به پایان رسید .

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، ساکت الهامی سرمربی تراکتورسازی گفت :می‌دانستیم بازی سختی داریم، متاسفانه زود گل خوردیم، ولی خوشحالم که بچه‌ها خیلی زود به بازی برگشتند و سه گل به ثمر رساندیم. اگر نیمه دوم بی‌دقتی نمی‌کردیم، می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم.

وی ادامه داد: سایپا تیم خوب و با کیفیتی است و یکی از بهترین تیم‌های دور برگشت به شمار می‌رود که کیفیت بازی و‌ نتایج این تیم در دور برگشت مسابقات، گواه این موضوع است.

وی مطرح کرد: بنده از تمام عوامل هیات فوتبال و اداره کل ورزش و جوانان استان که شرایط برگزاری بازی را فراهم کردند، تشکر می‌کنم. همچنین از آقای زنوزی که در این شرایط اقتصادی از دو تیم حمایت می‌کنند نیز قدردانی می‌کنم.

الهامی خاطرنشان کرد: از بازیکنانم که با جان و دل بازی خوبی انجام دادند هم تشکر می‌کنم. ما پس از مدت‌ها توانستیم به رتبه دوم جدول برگردیم و امیدوارم در ادامه مسابقات بتوانیم عملکرد خوبی داشته باشیم.

وی در پایان با تشکر از هوادارانی که در این سرما از تیم حمایت کردند، گفت: انتظار دارم هواداران حمایت بیشتری از تیم انجام دهند و بدون توجه به شیطنت‌ها، به ما اعتماد کنند و بدانند که بازیکنان تراکتور به عنوان سربازان هواداران برای موفقیت تیم از جان مایه می‌گذارند.