ساکی:‌ با شناسنامه خودم در لیگ بازی می‌کنم/ توجهی به شایعات خنده‌دار و مضحک ندارم

شایعه ای درمورد حسین ساکی بازیکن صنعت نفت آبادان مطرح شده است که ساکی با شناسنامه فرد دیگری در لیگ ایران بازی می‌کند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، در چند هفته گذشته برخی از باشگاه‌های لیگ برتری بصورت رسمی از فدراسیون فوتبال درخواست کرده‌اند که اطلاعات شناسنامه‌ای حسین ساکی بازیکن صنعت نفت آبادان مورد بررسی قرار بگیرد و حتی این شایعه هم در مورد وی مطرح شد که ساکی با شناسنامه فرد دیگری در لیگ ایران بازی می‌کند.

حسین ساکی درباره این موضوع گفت: من توجهی به شایعات خنده‌دار و مضحک ندارم و بابت برخی مطالب منتشر شده از طریق قانونی اقدام خواهم کرد. متأسفانه برخی دوست دارند حالا که صنعت نفت نتیجه می‌گیرد، تیم و من را وارد حاشیه کنند.

مدافع تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در خاتمه تصریح کرد: من با شناسنامه خودم در لیگ برتر بازی می‌کنم و حتی سابقه سه سال بازی در تیم جوانان و دو سال سابقه بازی در تیم امید را هم دارم. من در مسابقات جام جهانی جوانان و مقدماتی المپیک هم بازی کردم و هفت سال است که در لیگ برتر بازی می‌کنم. قبلاً هم آزمایش استخوان داده‌ام، ولی نمی‌دانم چرا برخی دوست دارند مسائل دروغ را مطرح کنند. اگر قرار باشد این مسائل را به من ربط بدهند قطعاً از طریق قانونی اقدام می‌کنم. حتی در این زمینه با وکیلم نیز صحبت کردم.

بیشتر بخوانید:

چند باشگاه از حسین ساکی شکایت کردند
اعتصاب صنعت نفتی ها شاید امروز شاید فردا
نتیجه و خلاصه صنعت نفت آبادان – آلومینیوم اراک+فیلم

انتهای پیام/