ستاره‌های سپاهان و استقلال در راه فجر سپاسی؟!

سرمربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی گفت: شرایط باشگاه فجر شهید سپاسی را برای بازیکنان سرباز توضیح دادم و منتظر جوابشان هستیم.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، علی اصغر کلانتری، سرمربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی گفت: برنامه‌های مختلفی مانند تسویه حساب با بازیکنان، پرداخت پاداش قهرمانی و … داریم که به امید خدا امروز انجام می‌شود. بعد از آن ان‌شاالله بازیکنان مد نظرمان طی یکی دو روز آینده بیایند و برای عقد قرارداد صحبت کنیم. برنامه کامل خودم را به باشگاه دادم و به امید خدا از روز اول شهریور تمرینات را شروع می‌کنیم. 

وی ادامه داد: پیگیر بازیکنان سرباز هستیم و درخواست خودمان را ارائه کرده‌ایم. اما در این مورد با توجه به اینکه 8 سهمیه لیگ برتری بیشتر نداریم، باید در پست‌هایی که احتیاج است از بازیکنان سرباز استفاده کنیم. تعداد بازیکنان سرباز زیاد است. امید نورافکن، یاسین سلمانی و رضا میرزایی از سپاهان، سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند از استقلال، بازیکنان پدیده مانند علی نعمتی یا بازیکنان فولاد مثل احسان مرادیان، با آن‌ها صحبت کردم، شرایط باشگاه فجر شهید سپاسی را برایشان توضیح دادم و منتظر جوابشان هستیم.

بیشتر بخوانید:
فجرسپاسی ستاره‌های سرباز لیگ را به شیراز می‌کشاند
پیام تبریک فدراسیون فوتبال به فجرسپاسی و هوادار
صعود فجر و هوادار و سقوط گل‌ریحان، نود و چوکا

انتهای پیام/