ستاره بایرن مونیخ به دنبال درخشش در یورو 2024

جمال موسیالا، ستاره بایرن مونیخ، امیدوار است که تیم ملی آلمان عملکرد خوبی در یورو ۲۰۲۴ داشته باشد.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه؛  تیم ملی آلمان در چند سال اخیر نتوانسته است انتظاراتی که از این تیم می‌رفت را در تورنمت‌های مختلف برآورده کند.
حذف از مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه و جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و همچنین مرحله یک هشتم جام ملت‌های اروپای ۲۰۲۰ باعث شده که فشارها روی این تیم برای نتیجه گرفتن در رقابت‌های یورو ۲۰۲۴ بیش از پیش افزایش پیدا کند.
آنها میزبانی این رقابت‌ها را هم برعهده دارند و امیدوار هستند که بتوانند با استفاده از این امتیاز نتایجی که به دنبالش هستند را به دست آورند و در حضور تماشاگران‌شان به مراحل پایانی یورو راه پیدا کنند.
موسیالا درباره یورو ۲۰۲۴ به خبرنگاران گفت:“ما قرار است جام ملت‌های اروپا را در خانه میزبانی کنیم. شاید فرصت تجربه چنین چیزی فقط یک بار در عمر فوتبالی هر بازیکنی باشد. ما تمام تلاش‌مان را در زمین به کار خواهیم گرفت تا مطمئن باشیم که کل آلمان از ما حمایت خواهد کرد.

در جام جهانی دیدیم که تیم ملی آرژانتین با چنین توانایی‌ و روحیه‌ای توانست چه دستاوردهایی داشته باشد. من شخصا دوست دارم قهرمان یورو شوم. هر بازیکنی در هر تورنمنتی به میدان می‌رود تا بتواند قهرمان شود.
این که مردم زیادی به من امید دارند باعث خوشحالی است و انگیزه بیشتری به من می‌دهد. انتظارم از خودم و فوتبالم زیاد است. متاسفانه در جام جهانی در مرحله گروهی حذف شدیم و فکر می‌کنم این فرصت خوبی برای ارائه عملکرد بهتر است.”

انتهای پیام/