ستاره رئال مادرید در آستانه محرومیت سنگین

ستاره خط میانی رئال مادرید ممکن است به دلیل درگیری با بازیکن ویارئال، با محرومیت سنگین مواجه شود.

 به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه؛  شمشیر داموکلس همچنان بالای سر «فدریکو والورده» ستاره اروگوئه‌ای رئال مادرید که پس از شکست تیمش مقابل ویارئال، بازیکن حریف را مورد ضرب‌وشتم قرار داد، سنگینی می‌کند.

هافبک خلاق رئالی‌ها پس از اینکه تیمش تنها شکست خانگی در سانتیاگوبرنابئو را تجربه کرد، در پارکینگ ورزشگاه منتظر «الکس بائه‌نا» بازیکن ویارئال شد و پس از دیدن او، با مشت به صورت حریف ضربه زد. گفته شده این رفتار والورده به دلیل توهین بائه‌نا به خانواده او بوده است.

حالا، باشگاه ویارئال شکایتی را علیه والورده تنظیم کرده و کمیته مسابقات فدراسیون فوتبال اسپانیا باید درباره این رفتار هافبک رئالی‌ها تصمیم‌گیری کند.

روزنامه «مارکا» چاپ مادرید هم خبری منتشر کرده که هواداران و کادر فنی کهکشانی‌ها را نگران کرده است. رسانه نزدیک به باشگاه رئال مادرید خبر داده والورده ممکن است از بعد ورزشی با محرومیت چهار تا ۱۲ جلسه‌ای مواجه شود.

هافبک اروگوئه‌ای همچنین ممکن است به دلیل جنبه کیفری ضرب‌وشتم بازیکن حریف، بین یک تا ۶ ماه از شرکت در مسابقات ورزشی محروم شود.

رئال مادرید در حال حاضر با  امتیاز اختلاف با بارسلونا، در رده دوم جدول لالیگا قرار دارد. آن‌ها در آستانه حضور در جمع چهار تیم برتر اورپا هستند و در جام حذفی هم به دیدار نهایی راه یافته‌اند و باید با اوساسونا رقابت کنند.

انتهای پیام/