ستاره سابق لالیگا به پرسپولیس می‌آید؟

مهاجم جدید سر زبان پرسپولیسی افتاد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، یوسف العربی مهاجم باتجربه و ۳۵ ساله سابق الدحیل قطر که سابقه بازی در مقابل تیم‌های ایرانی را در لیگ قهرمانان آسیا دارد، در فصول گذشته در لیگ یونان برای تیم المپیاکوس به میدان رفته و در حال حاضر در فهرست خروج از این تیم یونانی قرار گرفته است. العربی که سابقه پوشیدن پیراهن گرانادا را در لالیگای اسپانیا دارد، آمار گلزنی فوق‌العاده‌ای از خود به جای گذاشته و شم گلزنی بالایی دارد.

مهاجم مراکشی در صفحه اینستاگرامی خود، دنبال‌کننده یحیی گل‌محمدی است و فالو کردن سرمربی پرسپولیس در اینستاگرام باعث شده تا نام یوسف العربی به عنوان یکی از گزینه‌های تقویت خط حمله سرخ‌پوشان به میان بیاید. البته که مشخص نیست چه زمانی مهاجم المپیاکوس به جمع دنبال‌کنندگان گل‌محمدی اضافه شده اما در حال حاضر نام او در فضای مجازی به عنوان یکی از گزینه‌های تقویت خط حمله پرسپولیس مطرح است.

مدیران پرسپولیس در روزهای گذشته و بعد از کارشکنی‌های رخ داده در جذب مهاجم خارجی سعی داشته‌اند چراغ‌خاموش کار خود را پیش ببرند و این احتمال وجود دارد که مهاجم خارجی جدیدالورود سرخ‌پوشان، بازیکنی غیر از این دو مهاجمی باشد که نام‌شان در فضای مجازی مطرح است.

انتهای پیام/