ستاره ساپینتو در آستانه جدایی

محمد محبی وینگر بوشهری استقلال پیشنهاد جدی از العین دارد و با توجه به قوانین تازه فدراسیون این انتقال برای محبی منطقی به نظر می رسد.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه؛  سانتاکلارا در فصلی که محمد محبی را به تیم استقلال قرض داد، اصلا نمایش خوبی در بازی های لیگ برتر پرتغال نداشت و در پایان به دسته پایین تر سقوط کرد! در حالی که در فصل حضور محمد محبی این تیم ۴۰ امتیاز به دست آورد و هفتم شد. در چین شرایطی محمد محبی اصلا دوست ندارد به پرتغال برگردد و در لیگ یک بازی کند. ادامه حضور در استقلال اگر ریکاردو ساپینتو قرارداد خود را با استقلال تمدید کند و از سویی مشکلات مالی این تیم برطرف شود، می تواند یکی از ایده آل های محمد محبی باشد. به شرطی که قوانین جدید نقل و انتقالات اجرایی نشود. حداقل در این بخش که می گوید تیم های لیگ برتری نمی توانند بازیکنان لژیونر ایرانی را به عنوان بازیکن قرضی در اختیار بگیرند. اگر این قانون اجرایی شود، محمد محبی برای ادامه حضور در جمع آبی ها یک راه دارد. اینکه باشگاه استقلال محمد محبی را قطعی از تیم سانتاکلارا خریداری کند.

خرید قطعی محمد محبی از تیم سانتاکلارا کمی برای برای استقلال با توجه به شرایط مالی اش سخت است اما این کار برای تیم های متمول کشورهای حوزه خلیج فارس دردسر زیادی ندارد. یکی از تیم هایی که سخت خواهان بخدمت گیری محمد محبی نشان داده، العین است. تیم سرشناس فوتبال امارات که قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا را هم در کارنامه دارد. العین مدت هاست بازی محمد محبی را دنبال می کند و مذاکره با باشگاه سانتاکلارا را برای خرید قطعی محمد محبی آغاز کرده است. حضور محمد محبی در تیم العین جدا از رضایت باشگاه سانتاکلارا باید رضایت این بازیکن را به همراه داشته باشد و به واقع در یک تفاهم سه جانبه باید این قرارداد امضاء شود. در صورت اجرایی شدن قانون منع حضور لژیونرها در تیم های لیگ برتری به عنوان بازیکن قرضی و اینکه استقلال قادر به خرید قطعی محمد محبی نباشد، برای این بازیکن چاره ای نمی ماند برای عدم بازگشت به فوتبال پرتغال تیم العین را انتخاب کند. به خصوص که شرایط مالی خوبی دارد و می تواند در فصل منتهی به حضور تیم ملی در جام ملت های آسیا در دوحه انتخاب خوبی برای محمد محبی باشد. چرا که به راحتی قادر به حضور در اردوی های آماده سازی تیم ملی خواهد بود.

به نظر می رسد محمد محبی همانند مهدی قایدی به درب خروج استقلال نزدیک می شود. مهدی قایدی هم همانند محمد محبی قرضی به تیم استقلال ملحق شده است. او ۱۲ گل زده و ۸ پاس گل داده و این آمار برای کادر فنی تیم شباب الاهلی آنقدر وسوسه کننده است که بار دیگر این بازیکن را به اردو برگرداند. به خصوص که شباب الاهلی می بایست در فصل پیش رو در لیگ قهرمانان آسیا بازی کند و مهدی قایدی پیش تر بازی در این لیگ را تجربه کرده و با پیراهن استقلال در این بازی درخشیده است. در مورد محمد محبی این خبر هم وجود دارد که باشگاه سپاهان هم در تلاش است این بازیکن را به صورت قطعی از تیم سانتاکلارا خریداری کند و پیشنهاد خود را به پرتغالی ها ارایه داده است.

انتهای پیام/