ستاره فرانسوی احتمالا سال بعد هم آبی‌پوش است

وی قراردادش را هم به‌مدت یک فصل دیگر تمدید کرد تا ستاره آبی‌ها تا دو فصل بعدی نیز درصورت توافق در ابتدای هر فصل در استقلال ماندنی باشد.

به گزارش شبکه ورزشی لحظه؛ یامگا که با قراردادی 3 ساله به استقلال پیوست هنوز به صورت اتوماتیک یک‌سال دیگر از قراردادش با این باشگاه باقی مانده اما بدون توجه به این موضوع نیز قراردادش در ابتدای فصل جاری و در زمان مدیریت آجورلو با باشگاه استقلال تمدید شد تا خیال استقلالی‌ها از این بابت راحت باشد.

در قرارداد او بندی وجود دارد که ادامه همکاری در پایان هر سال منوط به رضایت طرفین است. در این بین استقلالی‌ها از ابتدای فصل جاری این تمایل را داشتند تا با کوین یامگا ادامه همکاری بدهند اما در همان زمان برخی شایعات حکایت از آن داشتند که این بازیکن مورد‌توجه برخی تیم‌ها از جمله پرسپولیس قرار گرفته و از این تیم جدا خواهد شد. با‌ این‌حال در همان زمان بازگشت یامگا به تهران در پیش‌فصل جاری، علاوه‌بر اینکه باشگاه بر طبق قرارداد مشروط، این بازیکن فرانسوی را راضی به ماندن کرد، طبق شنیده‌ها قراردادش را هم به‌مدت یک فصل دیگر تمدید کرد تا ستاره آبی‌ها تا دو فصل بعدی نیز درصورت توافق در ابتدای هر فصل در استقلال ماندنی باشد.

انتهای پیام /