ستاره هندبال تیم باشگاهی‌اش را عوض کرد

ملى‌پوش هندبال ایران گفت: تیم ملی برای تحول و بهتر شدن وضعیت‌ش نیاز به شوک دارد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، الله‌کرم استکی ستاره هندبال ایران در گفتگو با لحظه، پس از عقد قرارداد با تیم بوزائو گفت: پس از پایان حضورم در تیم «پونته» از تیم «بوزائو» دعوت‌نامه دریافت کردم و با توجه به خوب بودن شرایط این تیم به توافق رسیدم و فصل آینده در این تیم خواهم بود.

وی در توضیح تیم جدیدش گفت: این تیم فصل قبل با رتبه نهم لیگ را به پایان رساندند و تصمیم گرفتند برای فصل جدید تیم بهتری ببندند و برای قهرمانی برنامه خواهند داشت.

استکی درباره وضعیت کرونا در اسپانیا گفت: بعد از کرونا دو ماه در خانه بودم و در خانه تمرین می‌کردم. مسابقات لیگ را تعطیل کردند. به خاطر شرایط ویروس کرونا همسر و پسرم هم نتوانستند به اسپانیا سفر کنند. بعد از دو ماه به تازگی به ایران بازگشتم و فعلا در کنار خانواده هستم.

هندبال ایران به ولاسکو و کی روش نیاز دارد

کاپیتان تیم ملی هندبال ایران درباره شرایط تیم ملی گفت: هندبال ملی ایران نیاز به مربی بزرگی مانند ولاسکو و کی‌روش دارد تا متحول شود. در واقع تیم ملی هندبال شوک لازم دارد. با این حال با توجه به شرایط اقتصادی ایران نمی‌توان چنین انتظاری داشت و منتظر مربی بزرگی بود.

استکی افزود: متاسفانه تیم ملی در سال‌های اخیر از وضعیت خوبی بهره نبرده است. در واقع مهم‌ترین موضوع برای موفقیت تیم این است که تمرینات و اردوها در بازه‌های زمانی منظم برگزار شود. اما تیم ملی ایران در این سال‌ها تمرینات منظم نداشته است.

وی ادامه داد:از طرفی تیم ملی خوب نیاز به لیگ عالی، منظم و قدرتمند دارد. لیگی که رقابت در آن به بهترین شکل صورت گیرد و پدیده‌های جوانی را معرفی کند.

وضعیت هند بال رو به بهبود است

استکی افزود: اتفاق خوبی که در لیگ هندبال افتاد، این بود که قراردادها در سال گذشته نسبت به سال‌های قبل بهتر شد. اسپانسرهای خوبی جذب هندبال شده‌اند و باشگاه‌های خوبی نظیر ذوب‌آهن، سپاهان و … به هندبال بازگشته‌اند. اطمینان داشته باشید روند خوب لیگ تاثیر مثبت خود را در تیم ملی می‌گذارد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا به تیم ملی بازمی‌گردد یا نه گفت: اگر بازیکنان هم‌پست من عملکرد خوبی داشته باشند تلاشم این خواهد بود که میدان را برای جوان‌ترها باز کنم. از طرفی ما دیگر سن و سال جوانی را گذرانده‌ایم و انرژی و توان قبل را نداریم. حوشی و داستان‌های هندبال هم خسته‌مان کرده است. با این حال اگر احساس کنم به بودن من نیازی هست و می‌توانم مفید باشم دریغ نخواهم کرد و باز هم پیراهن تیم ملی را می‌پوشم.

انتهای پیام/