ستایش سرمربی منچستر یونایتد از طارمی

باشگاه منچستریونایتد وارد رقابت‌ با تیم‌های بزرگ دیگر بر سر جذب ستاره ایرانی پورتو شد.

به گزارش شبكه ورزشی لحظه پس از درخشش «مهدی طارمی» در ترکیب تیم پورتو در فصل گذشته، رسانه‌ها از علاقه‌مندی تیم‌های بزرگ اروپا برای جذب ستاره ملی‌پوش ایرانی خبر می‌دهند.

طارمی در ۵۱ بازی خود برای پورتو در فصل گذشته، رکورد ۳۱ گل و ۴ پاس گل در تمامی مسابقات را به نام خود ثبت کرد و علاوه بر کسب آقای گلی لیگ پرتغال با ۲۲ گل زده، عنوان بهترین بازیکن این لیگ را نیز از آنِ خود کرد.

روزنامه آبولا روز جمعه خبر داد طارمی پس از درخشش در لباس آبی پورتو، وارد رادار منچستر یونایتد شده و «اریک تن‌هاگ» سرمربی شیاطین سرخ از کیفیت این مهاجم ۳۰ ساله تعریف و تمجید کرده است.

رسانه پرتغالی نوشته در حالی که تنها یک فصل تا پایان قرارداد طارمی با پورتو باقی مانده است، نایب قهرمان لیگ پرتغال برچسب ۲۰ میلیون یورویی روی نام ملی‌پوش ایرانی خود زده است.

آبولا می‌گوید با وجود حضور پرتغالی‌هایی نظیر «برونو فرناندز» و «دیوگو دالو» در اولدترافورد، حالا توجه ویژه‌ای به حضور طارمی در منچستریونایتد شده است؛ مهاجمی که سال‌ها سابقه بازی در لیگ پرتغال را در کارنامه دارد.

این در حالی است که طارمی اخیراً در مصاحبه‌ای گفته از اورتون و الهلال هم پیشنهاد دریافت کرده است.

مهاجم پیشین پرسپولیس و الغرافه همچنین گفته فصل گذشته پیشنهادی از نیوکاسل دریافت کرده بود اما نمی‌دانسته این تیم در حالی که در شرایط مناسبی قرار نداشت، این فصل سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را کسب می‌کند.

رسانه‌های همچنین از علاقه‌مندی تیم‌های فنرباغچه و گالاتاسرای ترکیه برای جذب طارمی خبر داده‌اند و گفته شده میلان هم برای پر کردن جای خالی «زلاتان ابراهیموویچ» که از دنیای فوتبال خداحافظی کرده، به مهاجم ایرانی فکر می‌کند.

طارمی اخیراً همراه با تیم ملی فوتبال ایران به مقام قهرمانی ترونمنت کافا رسید و عنوان آقای گلی و بهترین بازیکن این رقابت‌ها را نیز به دست آورد.

انتهای پیام/