ستایش لوا از استعداد بزرگ رئالی‌ها

روبرت لواندوفسکی پس از شکست برابر رئال مادرید به ستایش از جود بلینگام پرداخت. او رئال را شایسته پیروزی در ال‌کلاسیکو ندانست.

 

به گزارش شبکه ورزشی لحظه و به نقل از اسپورت، رئال مادرید در حساس‌ترین بازی هفته یازدهم لالیگا مهمان بارسلونا بود و توانست با نتیجه دو بر یک به پیروزی دست پیدا کند. روبرت لواندوفسکی در دقایق پایانی این بازی وارد زمین شد و نتوانست عملکرد خوبی از خود نشان دهد.

 

او بعد از بازی اینگونه به شکست تلخ تیمش برابر رئال واکنش نشان داد: به نظرم رئال شایسته پیروزی در این بازی نبود. آنها سه امتیاز مهم را به دست آوردند اما تا پایان لیگ بازی‌های زیادی باقی مانده است و ما تسلیم نخواهیم شد.

 

لواندوفسکی ادامه داد: هفته‌های گذشته برای ما بسیار سخت بود؛ چرا که بازیکنان زیادی مصدوم شدند و این باعث شد تا تغییرات در ترکیب تیم بسیار سخت شود و خستگی در بین بازیکنان کاملا مشهود باشد. به نظرم در دقایق پایانی خستگی در بین بازیکنان بارسلونا مشهود بود.

 

ستاره لهستانی بارسلونا در پایان به ستایش از جود بلینگام، ستاره رئالی‌ها، پرداخت و گفت: او بسیار آماده است. بلینگام استعداد بزرگی است. او در هر بازی گل می‌زند و این نشان می‌دهد که در وضعیت بسیار خوبی به سر می‌برد.

 

انتهای پیام/