سجادی:استان‌ها نباید تنها به بودجه دولتی اکتفا کنند

مجمع نمایندگان استان گلستان با حضور در وزارت ورزش و جوانان طی نشستی پیرامون مسائل و مشکلات حوزه ورزش و جوانان استان گلستان با دکتر سیدحمید سجادی دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش گروه ورزشی لحظه، حمید سجادی در این نشست با اشاره به این موضوع که وزارت ورزش و جوانان آماده هرگونه همکاری با نمایندگان مجلس شورای اسلامی است اظهار داشت: حدود ۴۲۰۰ پروژه ورزشی نیمه تمام در کشور داریم که جمعا برای تکمیل این پروژه‌ها نیاز به ۵۳ همت است. با وجود منابع کمی که در اختیار داریم سعی می‌کنیم که منابع عادلانه در کشور توزیع شود و پروژه‌های نیمه تمام را تکمیل کنیم. هدف همه مسئولین نظام بعد از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی خدمت به کشور است.

وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: بنده به عنوان فردی که از دوران نوجوانی در ورزش فعالیت داشتم با همه مشکلات و چالش ‌های آن آشنایی دارم و مشکلات هر استان را با کارشناسی که انجام شده رصد کرده‌ایم و برای برطرف شدن مشکلات و موانع تلاش خواهیم کرد.

سجادی همچنین درخصوص اختصاص ۲۷ صدم درصد توسط مجلس به ورزش کشور گفت: اختصاص ۲۷ صدم درصد به ورزش کشور اتفاق بسیار بزرگی بود و امیدواریم که همه بودجه درنظر گرفته شده به ورزش پرداخت شود. اگر همه ۲۷ صدم درصد به ما پرداخت شود قطعا می‌توانیم کمک بیشتری به استان‌ها داشته باشیم.

وزیر ورزش و جوانان افزود: استان‌ها نباید تنها به بودجه دولتی اکتفا کنند و برای تکمیل پروژه‌ها باید سعی شود که از بخش خصوصی نیز استفاده کنیم.

وی گفت: یک کارگروه با حضور بنده در وزارت ورزش و جوانان برای تعیین و تکلیف پروژه‌های استان‌ها برگزار می‌شود و با کارشناسی که انجام می‌شود قصد داریم که پروژه‌های نیمه‌تمام را با اولویت‌بندی تکمیل کنیم.

انتهای پیام/