سجادی: فصل‌الخطاب مطالب را رئیس جمهور اشاره کرد

آرزوی توفیق برای تیم ملی فوتبال کشورمان می‌کنم که در این شرایط خاص خیلی رشید و شجاعانه عمل کرد و بازی باکیفیتی مقابل اروگوئه داشت.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، سجادی وزیر ورزش گفت: آرزوی توفیق برای تیم ملی فوتبال کشورمان می‌کنم که در این شرایط خاص خیلی رشید و شجاعانه عمل کرد و بازی باکیفیتی مقابل اروگوئه داشت. ملی‌پوشان با همان انسجام و اندکی تغییر بازی خوبی مقابل سنگال انجام دادند و همه کارشناسان از کیفیت بازی‌ها راضی هستند و امیدوارم که در فرصت اندک تا جام جهانی تیم ملی فوتبال سالم، تندرست و سرحال باشد.

وی افزود: لژیونرهای ما الان به لیگ‌های خارجی برگشتند و امیدوارم دور از آسیب به تیم ملی برگردند و مجدداً در هفته سوم آبان ماه در اردوی تیم حاضر شوند. امیدواریم از این شرایطی که الان پیش آمده با درایت و معرفت لازمی که در ورزش وجود دارد، به سلامت عبور کنیم. جامعه ورزش نشان داده که دنبال حق و حقیقت است و در کنار مردم و پرچم مقدس جمهوری اسلامی. فصل‌الخطاب مطالب را هم رئیس جمهور اشاره کرد و همه استفاده کردیم. الحمدالله جامعه ورزش استقبال کردند و مجدداً تجدید میثاقی داشتند. امروز هم شاهد عزت و احترام پرچم مقدس کشورمان هستیم و خوشحالیم که این انرژی مثبتی که امروز در سالن بود، مجدداً در جامعه ورزش به وجود آمده است.

انتهای پیام /