سرآسیایی: اگر زودتر تصمیم‌گیری نشود فوتبال ایران متضرر خواهد شد

چرا که در حال سپری کردن برج دو از سال جدید هستیم قانونا باید لیگ را تمام می‌کردیم بعد از آن هم به تمرینات و بدنسازی می‌پرداختیم تا بتوانیم خودمان را برای فصل بعد آماده کنیم ولی متاسفانه لیگ نوزدهم هم در شروع و هم در پایان با تاخیر مواجه شد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، سرآسیایی سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو گفت :قطعا این تعطیلات و این تاخیر برای تمامی باشگاه‌ها گرچه منفعت‌هایی داشته ولی بیشتر ضرر بوده است. چرا که در حال سپری کردن برج دو از سال جدید هستیم قانونا باید لیگ را تمام می‌کردیم بعد از آن هم به تمرینات و بدنسازی می‌پرداختیم تا بتوانیم خودمان را برای فصل بعد آماده کنیم ولی متاسفانه لیگ نوزدهم هم در شروع و هم در پایان با تاخیر مواجه شد. ما خارج از تصمیم‌گیرندگان و مسئولین داخلی یک مرجعی به اسم FIFA داریم زمانیکه راهکار ما عدم ادامه رقابت‌های لیگ برتر باشد آنها به ما کمک خواهند کرد تا با یک متد و یک برنامه بتوانیم به درستی این قضیه را مدیریت کنیم.
تیم پرسپولیس در حال حاضر 10 امتیاز با سایر رقبا اختلاف دارد اگر زمانی این فتوا داده شود همه باید از آن تبعیت کنند. البته که تمامی اهالی فوتبال می‌دانند که در دو هفته و سه هفته هم اتفاقات زیادی رخ می‌دهد چه برسد به زمانی که نه تا ده هفته تا پایان لیگ زمان باقی مانده بحث 27 تا 30 امتیاز نیز در میان باشد. به‌نظرم باید سازمان لیگ و فدراسیون با کمکFIFA این تصمیم را بگیرند به این معتقدم که هر تصمیمی گرفته شود همگی باید به آن احترام بگذارند.

بیشتر بخوانید :

مجتبی سرآسیابی : مرد روزهای سخت هستیم