سرآسیایی: بعضی از رفتارها در حد لیگ برتر فوتبال نیستند

مربی تیم فوتبال گل گهر در مورد بازی تیمش مقابل نساجی توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، مجتبی سرآسیایی، مربی تیم فوتبال گل‌ گهر سیرجان در نشست خبری پس از بازی تیمش مقابل نساجی مازندران اظهار داشت: همان طور که پیش‌بینی می‌کردیم، بازی خیلی سختی داشتیم. در نیمه اول سوار بر بازی شدیم. ما گل اول را زدیم و موقعیت‌های خوبی هم داشتیم، اما از موقعیت‌هایمان استفاده نکردیم. تیمی که از موقعیت‌ها خوب استفاده نکند، قطعا شرایط سختی خواهد داشت و این را در نیمه دوم دیدیم. روی بی‌تمرکزی گل خوردیم و در نیمه دوم هم موقعیت داشتیم که از آن استفاده نکردیم.

او افزود: مسئله‌ای که باید به آن پرداخته شود، اتفاقات کنار زمین بود که تمرکز تیم، نیمکت و حتی داور مسابقه را تحت تاثیر قرار داد. این رفتارها در حد لیگ برتر نیستند که در یک بازی رقم می‌خورند. تیم گل‌گهر جریمه سنگینی در این زمینه داده است و امیر قلعه‌نویی را به خاطر انتقادات و نقد ساده داوری هفته‌ها است که روی نیمکت ندارد، اما اعتراض‌های خیلی شدید و سنگینی را امروز دیدیدم که در بازی وقفه ایجاد کرد. تیم ما صاحب موقعیت بود و این شرایط کار ما را سخت کرد.

مربی گل گهر ادامه داد: با این که داور خیلی تلاش کرد بازی را مدیریت کند، اما به نظرم شرایط روی روند داوری هم تاثیرگذار بود. باید به این مسائل ورود شود که تکرار نشوند. علی‌رغم تمام اتفاقاتی که در بازی افتاد، ما می‌توانستیم با نتیجه‌ای خوب و با گل‌های زیادی برنده این بازی باشیم، اما گل نکردن این موقعیت‌ها باعث شد روی یک غفلت گل بخوریم. باید روی خودمان کار کنیم تا بتوانیم از موقعیت‌ها استفاده کنیم و به شرایط خوبی برسیم.

سرآسیایی در مورد نیاز گل گهر به مهاجم گفت: ما مهاجمان خوبی داریم و موقعیت‌سازی هم می‌کنیم. با توجه به شرایط و نوع سیستم بازی دیگر بازیکنان ما از مهاجمان بیشتر صاحب موقعیت می‌شوند. در حال کار کردن روی این مسئله هستیم؛ زیرا گاهی موقعیت‌های ما گل نمی‌شوند که قطعا این روند تغییر خواهد کرد. قلعه‌ نویی در این خصوص پیگیر برخی مسائل بوده است و قطعا اگر نیاز باشد، ورود خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:
مربی نساجی: گل گهر تیم خوبی است اما ما هم توانستیم برنامه‌های خودمان را…
نتیجه و خلاصه بازی فجر سپاسی 0 – 1 گل گهر + فیلم
نتیجه و خلاصه بازی گل گهر 4 – 1 تراکتور + فیلم

انتهای پیام/