سراج: پول آب‌معدنی نداریم، اما فولاد اردوی یک میلیاردی می‌زند

سرمربی نفت آبادان گفت: نمی‌دانم چرا دولت به تیم‌های نفتی کمک نمی‌کند اما تیمی مثل فولاد خوزستان در تهران اردو می‌زند و هزینه‌اش یک میلیارد تومان می‌شود.

بهنام سراج سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان گفت : نمی‌دانم تیم‌های نفتی را چرا دولت کمک نمی‌کند و تیم‌های نفتی مظلوم واقع شده است. مگر تیم‌های فولاد، سپاهان و پیکان و سایپا از طریق دولت تغذیه نمی‌شوند اما چرا تیم‌های نفتی پول پرداخت یک آب معدنی را ندارند. اگر قرار است این شرایط باشد چرا پروانه باشگاهی را نمی‌فروشند. اگر قرار است دولت کمک کند به همه تیم‌ها کمک کند.

سرمربی نفت آبادان عنوان کرد: اگر قرار است دولت کمک کند، تیم‌های مختلف زیرنظر دولت هستند، ۹۰ درصد بودجه کشور از وزارت نفت تامین می‌شود، آیا از این بودجه چقدر به فوتبال اختصاص می‌یابد؟ آیا حدود ۶۰ میلیارد تومان برای وزارت نفت مبلغی است.

سراج در پاسخ به این سوال که زنگنه وزیر نفت اعلام کرده بود که وزارت نفت بنا ندارد که در ورزش حرفه‌ای تیم‌داری کند؟ آیا در آن زمان مدیران تیم‌های نفتی نباید پیگیری می‌کردند و در این باره صحبت می‌کردند، گفت: قطعا این صحبت‌ها شده است. اما آیا تیم نفت مسجد سلیمان که اولین چاه نفت در آن کشف شده، حق ندارد تیم داشته باشد. آیا تیم نفت آبادان که اولین پالایشگاه خاورمیانه در آن تاسیس می‌شود حق ندارد تیم داشته باشد یا پارس جنوبی که روی منابع عظیم گازی قرار دارد حق ندارد تیم داشته باشد. واقعا ظلم است که برای اردوی ۱۰۰ میلیونی مشکل داشته باشیم و تیم‌های دیگر در شهرهای دیگر اردو بزنند.

وی عنوان کرد: آیا این درست است که به ما بگویند که به دلیل اینکه کرونا دارید در آبادان تمرین کنید و در جای خوش آب و هوا و شهر دیگر مسابقه دهید و از تیم‌های دیگر میزبانی کنید. ما که البته این موضوع را قبول نمی کنیم و فقط در ورزشگاه تختی آبادان از تیم‌ها میزبانی می‌کنیم.