سرخ‌ها تا قبل از موعد رضایت پدیده را می‌گیرد

باشگاه پرسپولیس طبق حکم کمیته انضباطی که به تائید استیناف رسیده در حکمی که به هر دو باشگاه ابلاغ‌شده، به پرداخت ۷ میلیارد و ۸۷۰ میلیون تومان محکوم‌شده که تائید رأی قبلی این پرونده محسوب می‌شود.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، باشگاه شهر خودرو معتقد است پرسپولیس باید ۱۶ میلیارد پرداخت کند و باشگاه پرسپولیس رقم ۴.۵ میلیارد را قبول دارد.باشگاه پرسپولیس آمادگی خود برای پرداخت رقم ۴.۵ میلیارد را اعلام کرده اما هنوز تکلیف ۳.۳ میلیارد باقی‌مانده مشخص نیست.

حالا اگر تیم پرسپولیس این مبلغ را تا 26 دی‌ماه پرداخت نکند پنجره نقل و انتقالاتش بسته می‌شود. پرسپولیسی‌ها چنین پولی ندارند چون اگر داشتند طلب رادوشویچ را می‌دادند تا او از ایران نرود و مشکل جدیدی برای آن‌ها درست نشود. حالا در همین راستا شنیده می‌شود باشگاه پرسپولیس برای اینکه پنجره‌اش بسته نشود و بتواند رد نیم‌فصل بر اساس لیست یحیی گل محمدی تیم را تقویت کند می‌خواهد با باشگاه پدیده وارد مذاکره شود و با پرداخت مبلغی به‌عنوان پیش‌پرداخت و نیز پرداخت مابقی به‌صورت اقساط پرونده بدهی به پدیده را حل‌وفصل کند تا پنجره‌اش بسته نشود. شنیده می‌شود مبلغ ابتدایی نزدیک به دو میلیارد است و مابقی در چند قسط پرداخت خواهد شد. حالا باید دید پدیده با این موضوع کنارمی آید یا خیر و یا اینکه پرسپولیس برای حل‌وفصل موضوع باید واسطه تراشی کند تا مشکلش با این تیم مشهدی حل شود.

بیشتر بخوانید:
بازتاب حذف پرسپولیس و استقلال در رسانه فرانسوی
مشکل بزرگ در راه پرسپولیسی‌شدنِ غول هلندی
واکنش علی خطیر به حذف استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا

انتهای پیام /